Balmain Hair Couture i ADA Cosmetics poszerzają współpracę

Udostępnij artykuł

Balmain Hair Couture i ADA Cosmetics wzmacniają swoją współpracę. Światowy lider i ekspert w dziedzinie kosmetyki hotelowej od zaraz przejmuje produkcję i dystrybucję artykułów kosmetycznych i pielęgnacyjnych marki Balmain, zaprojektowanych specjalnie z myślą o luksusowych hotelach.

Prawa autorskie: ADA Cosmetics

Będąc częścią francuskiego domu mody haute couture, Balmain Hair Couture od ponad 45 lat tworzy produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów zgodnie z najnowszymi trendami z wybiegów. Również w świecie ekskluzywnych kosmetyków hotelowych marka Balmain ma ustaloną pozycję.

Od początku 2020 r. Balmain Hair Couture i ADA Cosmetics dostarczają kosmetyki Balmain do hoteli Grand Hyatt na całym świecie. Na kanwie tego sukcesu obaj partnerzy poszerzają od zaraz swoją współpracę. Planują wyselekcjonowanymi produktami beauty umilać pobyt gościom luksusowych hoteli na całym świecie. Obsługę hoteli w Australii, Nowej Zelandii i Polinezji przejmuje inny partner firmy Balmain.

Naszym kryterium są doskonałość i bezkompromisowa jakość – mówi Steward Guliker, dyrektor generalny Balmain Hair. To kryterium obowiązuje również przy wyborze naszych partnerów. Tym bardziej doceniamy fakt, że dzięki partnerstwie z ADA Cosmetics mamy na pokładzie bardzo kompetentnego światowego lidera.

Dyrektor marketingu w Grupie ADA, Gerd von Podewils, cieszy się na myśl o pogłębieniu współpracy z marką Balmain.

Jesteśmy dumni i szczęśliwi, otwierając nowy rozdział w naszej współpracy z tak ekskluzywnym partnerem jak Balmain! Linie pielęgnacyjne marki symbolizują elegancję, savoir-vivre i paryski szyk. Dzięki nim hotelarze mogą rozpieszczać swoich gości wyjątkowo ekskluzywnymi produktami kosmetycznymi.

Według von Podewilsa wieloletnie kontakty ADA Cosmetics z branżą hotelarską, silne zaangażowanie w rozwój zrównoważonych i bezpiecznych rozwiązań w zakresie dozowników oraz ogólnoświatowa organizacja sprzedaży zapewniają najlepsze warunki do osiągnięcia wspólnego sukcesu.

Balmain

Od ponad 40 lat jest integralną częścią paryskiego domu mody Balmain. Balmain Paris Hair Couture tworzy esencje do włosów zgodnie z najnowszymi trendami na wybiegu. Kolekcje nawiązują do aktualnych inspiracji ze świata mody. Ofiarują klientom wszystko to, czego potrzebują, aby uzyskać fantastyczny wygląd jak z wybiegu. W ciągu tych czterech dekad marka Balmain Paris Hair Couture ugruntowała swoją pozycję lidera w branży towarów luksusowych. Zgodnie z tradycją firmy przedsiębiorstwo z niezwykłą dbałością o szczegóły i perfekcję opracowuje coraz to nowe techniki aplikacji. Aby zagwarantować jak najlepszą jakość produktu.

Wszystkie kolekcje marki Balmain składają się z małego, lecz kompletnego asortymentu bestsellerowych produktów. Projektanci, zespoły produkcyjne i sprzedawcy nieustannie podnoszą poprzeczkę, dążąc do doskonałości. Siłę napędową sukcesu stanowią tradycja, kreatywność i innowacyjność, torujące firmie Balmain Hair Couture drogę do obiecującej przyszłości.

ADA Cosmetics

Od 1979 r. firma ADA Cosmetics opracowuje, a także produkuje wysokiej klasy kosmetyki hotelowe oraz systemy dozowania, dostosowane do potrzeb branży hotelarskiej. Obecnie firma obsługuje około 20 000 klientów na całym świecie. Od luksusowych pięciogwiazdkowych kurortów i kompleksów biznesowych po rodzinne wiejskie hotele. Głównymi klientami europejskiego lidera są hotele od trzech do pięciu gwiazdek.

W portfolio firmy znajduje się ponad 20 marek. Od konceptów lifestylowych, przez pielęgnację premium z czynnikiem wellness, po certyfikowane kosmetyki naturalne i serie kosmetyków, które ADA produkuje i dystrybuuje z myślą o renomowanych międzynarodowych markach designerskich. ADA Cosmetics jest wynalazcą i liderem rynku, szczególnie w dziedzinie systemów dozowników higienicznych.

Cały łańcuch wartości firmy, posiadającej certyfikat ISO 14001 i Cradle to Cradle, jest ukierunkowany na przyjazne dla środowiska, zrównoważone praktyki biznesowe. Jako pionier w branży, ADA Cosmetics była pierwszym producentem stosującym surowce biodegradowalne. Wprowadziła na rynek serie kosmetyków z certyfikatem ekologicznym oraz produkty kosmetyczne Fairtrade. Mając główną siedzibę w niemieckim Kehl, dodatkowe zakłady produkcyjne w Czechach i Malezji i zatrudniając 700 pracowników na całym świecie, firma z tradycjami jest obecna w ponad 50 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i USA.

Tekst powstał we współpracy z ADA Cosmetics.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.04.2022
Aktualizacja: 19.01.2023