B&B Hotels: oferta dla klientów korporacyjnych

Udostępnij artykuł

Jak już pisaliśmy, 1. lipca tego roku swoje pokoje dla pierwszych gości otworzył w Toruniu hotel francuskiej sieci B&B. Firma posiada ponad 215 dwu gwiazdkowych hoteli typu Bed & Breakfast na terenie Francji, Niemiec, Włoch i Portugalii. Toruński hotel jest pierwszą inwestycją sieci w Polsce.

Aby poznać indywidualne potrzeby potencjalnych klientów w hotelu organizowane będę w lipcu „Dni Otwartych Pokoi Hotelowych”. – Będzie to świetna okazja aby zapoznać się z opinią naszych potencjalnych klientów na temat hotelu. Ponieważ oferta skierowana jest do firm z całej Polski organizowane przez nas „Dni Otwartych Pokoi Hotelowych” przyczynią się również do promocji miasta oraz regionu – mówi Michał Rzeźnik, dyrektor hotelu.

Hotel znajduje się na skrzyżowaniu ul. Szumana i Wałów gen. Sikorskiego. Obiekt jest w pełni klimatyzowanym. Do dyspozycji gości zostały oddane 93 jedno- i dwuosobowe, wyciszone pokoje z łazienkami. Każdy z nich jest wyposażony w płaski telewizor i bezprzewodowy dostęp do Internetu. Łączna liczba dostępnych w hotelu miejsc noclegowych wynosi 186. Wydzielona jest również przestrzeń dla osób palących i niepalących, a na zmotoryzowanych klientów czeka 31 miejsc parkingowych. Hotel jest również przyjazny dla rodzin z dziećmi oraz dla osób niepełnosprawnych.

Jak już pisaliśmy, następny hotel francuskiej sieci powstanie we Wrocławiu na działce przy ul. Piotra Skargi, a w Warszawie – przy trasie wylotowej, w pobliżu lotniska na Okęciu. W obu przypadkach wydane już zostały warunki zabudowy. Hotele te pomieszczą po ponad 100 pokoi (obiekt wrocławski – 140, a warszawski – 153), ale nie będą dysponowały restauracjami. Będą miały standard dwóch gwiazdek.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.07.2010
Aktualizacja: 13.07.2010