Belvedere Catering by Design poszerza działania CSR

Udostępnij artykuł
Marka aktywnie angażuje się w akcje na rzecz zarówno ludzi, jak i zwierząt, pomagając m.in. Domowi Samotnej Matki, PCK czy Fundacii Sarigato. Teraz poszerza swój zakres działań o wsparcie dla Fundacji „Kwietna”.

Belvedere wprowadza do swojej oferty cateringowej Zielony Pakiet, z którego 2 proc. przychodu przekazywane będzie w formie darowizny na cele statutowe Fundacji. W skład zmieniającego się sezonowo pakietu wchodzą wyłącznie ekologiczne produkty uprawiane lokalne. Belvedere sięga po wyroby z Wami i  Mazur, polskie ryby, regionalne owoce i warzywa. Oprawa cateringowa zaaranżowana będzie w duchu zero waste, co oznacza, że użyte naczynia oraz zastawa jest biodegradowalna i/lub wielkokrotnego użytku.

Belvedere wybrało Fundację „Kwietna” ze względu na wspólną filozofię na temat produkcji żywności i  ograniczania zasobów podczas jej wytwarzania.

Celem Fundacji „Kwietna” jest ożywianie wiejskich krajobrazów przez wspieranie dzikiej przyrody, dla której intensywne rolnictwo nie pozostawia miejsca. Organizacja zajmuje się edukacją ekologiczną na terenach wiejskich, zwiększając świadomość wagi ochrony środowiska obszarów rolniczych. Siejąc dzikie kwiaty, tworząc zadrzewienia śródpolne i przywracając miedze, Fundacja tworzy miejsca do życia dla pożytecznych zapylaczy i innych owadów, ptaków, małych ssaków i wielu innych zwierząt stanowiących polską, rodzimą faunę. Do dobroczynnego działania łąk można zaliczyć także pozytywny wpływ na uprawiane w ich sąsiedztwie plonów oraz możliwość ograniczenie zużycia wody oraz energii elektrycznej potrzebnej na pielęgnację.

Oprócz wsparcia dla Fundacji „Kwietna” inicjatywa Belvedere Catering by Design dotycząca  wprowadzenia Zielonego Pakietu. ma na celu także pogłębienie świadomości związanej z ochroną środowiska naturalnego,  wsparcie lokalnych dostawców oraz zmniejszenie emisji CO2 przy organizacji eventów. 

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.02.2020
Aktualizacja: 19.02.2020