Berlin Doner Kebap poszerza portfolio

Udostępnij artykuł
Sieć cały czas rozwija sieć sprzedaży. W III kwartale nowy lokal otwarty zostanie w w Bydgoszczy, w Centrum Zielone Arkady. Restauracja będzie mieć ok. 57 mkw. powierzchni.

– Umacniamy swoją współpracę z ECE Projektmanagement Polska. – mówi Karol Kostyrka, manager ds. rozwoju. – Nasze wspólne projekty znajdują się już w Szczecinie, Poznaniu i Łodzi. Teraz czas na Bydgoszcz. – dodaje.
Restauracja w Zielonych Arkadach będzie drugą, po Centrum Focus, restauracją marki w Bydgoszczy. Berlin Döner Kebap działa w Polsce od ponad 20 lat. Można znaleźć ją w tak rozpoznawalnych miejscach jak: Stary Browar w Poznaniu, Forum w Gdańsku czy kompleks Baltic Park Molo w Świnoujściu.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

Zielone Arkady to obiekt oddany do użytku w 2015 roku. Na powierzchni blisko 52 tys. mkw. znajduje się tutaj 200 sklepów, restauracji i kawiarni oraz punktów usługowych. Obiekt oferuje ponad 1000 miejsc parkingowych. Aktualnie portfel najemców Zielonych Arkad tworzą m.in.: Media Markt, TKMaxx, C&A, Fielmann, Lacoste, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Trussardi, Desigual, eobuwie.pl, Pinko, Liu Jo, Swarovski, Tous, New Balance, ISpot, Karmello, Decimas, United Colours of Benetton, marki Grupy LPP oraz Grupy Inditex i wiele innych. W Zielonych Arkadach skorzystać można także z 24h siłowni McFit, znajduje się tu także punkt obsługi mieszkańców Urzędu Miasta Bydgoszczy, który jest pierwszym punktem zlokalizowanym na terenie miasta poza siedzibą Urzędu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.07.2019
Aktualizacja: 01.07.2019