Bistro Raan Raan Pasta Italiana świętuje

Lokal został otwarty 26 stycznia 2019 roku w Galerii Łódzkiej i w najbliższy weekend obchodzi swoje pierwsze urodziny. Miłośnicy kulinariów docenili gotowanie live cooking z oryginalnych, włoskich produktów. Z okazji urodzin Raan Raan Pasta Italiana przygotował specjalną ofertę promocyjną, dostępną przez cały weekend (25-26 stycznia).  Makarony, które standardowo dzielone są do kubeczków różnej wielkości – S, M, i L będą tańsze, tzn. makaron w rozmiarze L  będzie kosztował tyle, co rozmiar M, a za pastę wielkości M trzeba będzie zapłacić, jak za S.

Gotowanie na oczach gości oraz smaki przeniesione ze słonecznej Italii to cechy, które wyróżniają bistro Raan Raan Pasta Italiana. Dla właścicieli ważne jest nie tylko dbanie o detale, ale także o środowisko, dlatego kupując jedzenie na wynos dostaje się je w papierowej torbie, lemoniady sprzedawane są z papierowymi, eko słomkami, a największe porcje pasty italiany w rozmiarze L, na życzenie kupującego podawane są na jadalnych, orkiszowych talerzach. Jakie są tego plusy? Niezjedzony talerz rozłoży się w mniej niż miesiąc!

W urodzinowy weekend bistro zachęca także do kupowania kawy #zwłasnymkubkiem, co jest korzystne nie tylko dla planety, ale także dla portfela. Mała kawa (0,2 l) kosztuje wtedy 3 zł, a duża (0,33 l) 4 zł. Kupując kawę w bistro bez własnego kubka za małą pojemność trzeba zapłacić 5 zł, a za dużą – 7 zł.

Idea zero waste jest bliska coraz większej grupie osób. Raan Raan Pasta Italiana chce pogłębiać świadomość łodzian w temacie dbania o środowisko w swoim, najbliższym otoczeniu, jak zacząć tu i teraz być bardziej eko, a informowanie o tym przy okazji 1. urodzin jest dla właścicieli bardzo istotne. Odpowiedź na pytanie: „Jak żyć bardziej ekologicznie?”, towarzyszy twórcom włoskiego bistro od dawna.

Wielkie zmiany zaczynają się od małych kroków, prowadzimy jeszcze jeden biznes gastronomiczny od początku istnienia Galerii Łódzkiej. Na przestrzeni 18 lat nauczyliśmy się zoptymalizowania naszych systemów przy jak najmniejszym, niekorzystnym wpływie na środowisko”. Jak dodaje – „Chcielibyśmy wykorzystać pierwsze urodziny naszej marki, aby przypomnieć, że metoda małych kroków w dbaniu o środowisko jest niezwykle ważna – podkreśla jeden z twórców Konrad Podkówka.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.