Blue City poszerza ofertę gastronomiczną

To koncept restauracyjny, który zabiera gości w kulinarną podróż po Dalekim Wschodzie. Nowy lokal Azia serwujący kuchnię tajską, chińską, koreańską i japońską rozpoczął działalność w Blue City.

Stworzyliśmy miejsce, w którym królują cztery koncepty kulinarne. Aromatyczna kuchnia tajska Nai Thai, lepione ręcznie i gotowane na parze pierożki Dim Sum w wielu odsłonach smakowych, niepowtarzalne smaki dań gorącej kuchni japońskiej oraz orientalne barbeque na grillu koreańskim. Wszystkie potrawy są  przygotowane z najwyższej jakości składników przez kucharzy pochodzących z Dalekiego Wschodu, a wnętrza naszej restauracji rodem prosto z Tajlandii sprawią, że każdy poczuje chociaż na chwilę klimat prawdziwej Azji – informuje  Katarzyna Adamus z restauracji Azia.

>>> HOT NEWS: AMARO OTWIERA RESTAURACJĘ W ZAKOPANEM <<<

Kuchnia azjatycka należy do najbardziej popularnych w Polsce. Z badania SW Research na zlecenie Ajinomoto Poland wynika, że o ile jeszcze dwa lat temu, co czwarty Polak (25 proc.) deklarował, że lubi kuchnię orientalną, to dziś taką deklarację składa już 70 proc. ankietowanych.

Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. Coraz chętniej jadają poza domem i coraz częściej decydują się na potrawy z różnych zakątków świata. W następstwie tego zjawiska rośnie również wzrost oczekiwań klientów co do jakości oferty gastronomicznej. Staramy się, aby nasza propozycja restauracji odpowiadała różnorodnym potrzebom klientów – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Centrum systematycznie powiększa powierzchnię przeznaczoną na restauracje kawiarnie
i bary. W ostatnim roku otworzyły się: restauracja Menya Musashi, Papa Diego, Van Dog, Helios Cafe, Inca Cafe, Bistro i Cafe IKEA.

Obecnie w Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych. Można w nich odpocząć, pijąc kawę lub jedząc posiłek w przerwie między zakupami, przyjść na rodzinny obiad, spotkać się ze znajomymi lub zorganizować biznesowy lunch. Restauracje serwują dania z różnych stron świata, a potrawy dla siebie odnajdą tu również wegetarianie i weganie. W planach Blue City jest otwieranie kolejnych lokali gastronomicznych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.