[TYLKO U NAS] Filozofia, która stoi za designem Handwritten Collection, to wyselekcjonowane, stylowe i intymne przestrzenie, które odzwierciedlają autentyczną historię każdego hotelu. Dzięki temu marka stanie się charakterystyczną kolekcją niestandardowych nieruchomości, z których każda ma niepowtarzalny design, a co za tym idzie – w przemyślany sposób zaprasza gości do uroczych i pełnych szyku wnętrz – mówi w rozmowie z nami Camil Yazbeck, Senior Vice President, Head of Development w Accor.

Dlaczego Accor podjął decyzję o wprowadzeniu nowej marki? Jaką lukę w portfolio Grupy uzupełniła?
Handwritten Collection to odpowiedź na nowo powstałą niszę i potrzeby branży hotelarskiej, które postanowiliśmy zaadresować. Zauważyliśmy w segmencie midscale wciąż rosnące zainteresowanie ze strony niezależnych hotelarzy w zakresie dołączenia do większych i międzynarodowych sieci hoteli, bez utraty wyjątkowego charakteru i guest experience, jakie wykreowali w swoich obiektach. Co więcej, w momencie, gdy branża turystyczna wciąż odbudowuje się po pandemii, w Accor z dużą uwagą obserwujemy coraz większą liczbę niezależnych właścicieli butikowych hoteli, którzy szukają szans na poprawę wizerunku, umocnienie swojej pozycji i pozyskanie dodatkowych gości.
Nowa marka dołączy do grupy brandów kolekcjonerskich Accor, która obecnie obejmuje Emblems Collection i MGallery Hotel Collection. Hanwritten Collection powstała, aby zaspokoić rosnący popyt wśród niezależnych hotelarzy, chcących wykorzystać korzyści bycia częścią ogólnoświatowej sieci, platformy sprzedaży i dystrybucji oraz programów lojalnościowych w celu maksymalizacji przychodów już od pierwszego dnia.
Czym charakteryzuje się marka?
Jakie są główne cechy nowej marki? Czym charakteryzują się hotele pod szyldem Handwritten?
Marka Handwritten Collection powstała w 2023 roku z myślą o połączeniu hoteli o wyjątkowej osobowości, które odzwierciedlają autentyczny charakter i serdeczność ich gospodarzy. Kolekcja będzie obejmować starannie wyselekcjonowane, stylowe i kameralne hotele oferujące od 50 do 150 pokoi, zlokalizowane w centrach większych, jak i mniejszych miast, popularnych kierunków turystycznych, odpowiadając na potrzeby gości biznesowych, poszukujących wypoczynku, jak i turystów krajowych oraz międzynarodowych.
Marka umożliwia właścicielom niezależnych i butikowych hoteli zachowanie unikalnej tożsamości ich obiektów przy jednoczesnym korzystaniu z globalnego zasięgu, dystrybucji i wsparcia ofertowego Accor. Właściciele zyskują także dostęp do Accor 360° Solutions – szerokiej gamy specjalistycznych rozwiązań, które pomagają zwiększać przychody, zoptymalizować koszty i zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Bycie częścią międzynarodowej, wiodącej grupy hotelowej pozwoli niezależnym hotelarzom zapewnić im pomyślną przyszłość i wzmocnić ich działalność.
Założenia Handwritten Collection
Jakie są założenia dotyczące aranżacji wnętrz hoteli Handwritten Collection?
Filozofia, która stoi za designem Handwritten Collection, to wyselekcjonowane, stylowe i intymne przestrzenie, które odzwierciedlają autentyczną historię każdego hotelu. Dzięki temu marka stanie się charakterystyczną kolekcją niestandardowych nieruchomości, z których każda ma niepowtarzalny design, a co za tym idzie – w przemyślany sposób zaprasza gości do uroczych i pełnych szyku wnętrz. Chcemy stworzyć wyjątkowe miejsca z indywidualnym podejściem i interpretacją każdego projektu współgrającego z wybraną lokalizacją.
Standardy projektowania wnętrz i hoteli sygnowanych marką zostały zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i CSR. Accor stworzył 10 obowiązkowych kryteriów środowiskowych i 12 standardów ekologicznego projektowania, które muszą być stosowane w każdym obiekcie Handwritten Collection, uwzględniając także wybór dostawców czy wykorzystywanych materiałów.
Jaka filozofia kryje się pod nazwą Handwritten?
Handwritten Collection to zachęta dla hotelarzy do subtelnego wprowadzania osobistych akcentów do oferowanego guest experience, takich jak np. odręcznie napisana notatka. Poprzez takie podejście marka ożywia ducha postaci gospodarza wraz z jego wyjątkowym charakterem i osobowością, pasjami czy osobistymi przyzwyczajeniami. Każdy gospodarz zapewnia indywidualną i domową atmosferę, wplatając swoją prezencję w strukturę każdego hotelu. Kontakt z gospodarzem jest obecny na wielu etapach pobytu gości w hotelu i jest…Cały wywiad publikujemy w Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.
Rozmawiała Karolina Stępniak

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.