Twarzami akcji „Trzeźwo myślę” – promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu – w tegorocznej edycji są Vienio – warszawski raper i kucharz, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie oraz Kasia Bigos – trenerka fitness. Kampanii towarzyszą działania informacyjno-edukacyjne w wybranych placówkach medycznych Lux Med i Medicover w całej Polsce.
Bohaterowie filmików w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują, czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z twarzami kampanii możemy już zobaczyć na ich profilach społecznościowych, na serwisach Agory i Carlsberg Polska. Na Haps.pl, 11 czerwca br. pojawił się wywiad z Vieniem, w którym raper mówi o odpowiedzialności artysty, a od 25 czerwca br. na Moto.pl – Karolina Pilarczyk opowiada, jak być odpowiedzialnym kierowcą.
Jak co roku, kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszą też działania edukacyjne w wybranych placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover na terenie całego kraju. Kampania displayowa, która potrwa do 29 lipca br., skierowana jest głównie do kobiet w ciąży, opiekunów małoletnich dzieci i kierowców.
Więcej informacji o kampanii „Trzeźwo myślę” na www.carlsbergpolska.pl
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.