12 września pierwszych gości zaprosił lokal marki znajdujący w Avion Shopping Park w Ostrawie. To centrum handlowe należy do grupy IKEA. Na powierzchni 90 tys. metrów kwadratowych znajduje się ok. 180 sklepów.
Lokal jest zgodny z najnowszym projektem konceptu opracowanym wspólnie z pracownią KDesign Architekci. Restauracja w Ostravie otrzymała zatem nowoczesny wystrój i otwartą kuchnię. Goście mogą obserwować pracę kucharzy przez duże przeszklenia. Zaś załoga kuchni widzi, co dzieje się na zewnątrz, więc jest to także rozwiązanie praktyczne.
Jak w każdej restauracji Charlie Food & Friends, w Ostravie także postawiono na rodzinną i przyjacielską atmosferę, domowy charakter dań oraz naturalność i prostotę kompozycji. Kristina i Dana witają gości przy bufecie, a chef Michal macha do nichz kuchni. Jednolita cena za 100 gram za wszystkie produkty upraszcza podjęcie decyzji zakupowej. Dania są świeżo przygotowywane na miejscu i na bieżąco podawane na bufecie, więc goście dokładnie widzą, co wybierają.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Otwarcie jest rezultatem przyjętej w 2014 roku strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Food & Friends Polska, która zakłada rozwój sieci restauracji w Polsce i za granicą. Rozbudowa sieci odbywa się dwutorowo: poprzez nowe otwarcia oraz akwizycje funkcjonujących restauracji oraz sieci.
Restauracja w Ostravie jest pierwszą uruchomioną w oparciu o model inwestycji bezpośredniej, w którym inwestorzy zainteresowani regularną dywidendą stają się udziałowcami.
W przyszłych latach marka planuje zwiększać liczebność sieci o 25-50 proc. rocznie. W przypadku nowych otwarć interesują nas dwa formaty: food court (75-115 mkw) oraz dine-in (czyli z własną salą dla gości, 150-180 mkw). Od początku roku Grupa powiększyła się o trzy punkty sprzedaży i obecnie liczy łącznie osiem punktów znajdujących się w Polsce oraz Czechach.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione