Coffeeheaven w Warszawie i Katowicach

Udostępnij artykuł

Pod szyldem Coffeeheaven funkcjonują obecnie 63 placówki zlokalizowane głównie w centrach handlowych w 12 największych miastach Polski. Firma dynamicznie rozwija się również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Łotwie (pod szyldem Coffeenation) oraz Węgrzech. Grupa została nagrodzona tytułem Top Emloyer 2010. Coffeeheaven wprowadza wiele pionierskich rozwiązań, m.in.: wspiera politykę awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i bezustanny rozwój organizacji, podejmuje działania na rzecz pomocy dzieciom czy środowisku.

Obecnie – od kilkunastu tygodni – Coffeeheaven jest częścią Costa Limited, która należy do brytyjskiego koncernu Whitbread. Transakcja warta była około 36 mln funtów.

Costa zapowiada, że coffeeheaven połączy swoje siły z Costa Coffee LTD (w 100 proc. zależną od spółki Whitbread). Zyska ona m.in.: dostęp do nowych źródeł finansowania i partnera w sprawach zaopatrzenia. Zacznie korzystać także z efektów pracy laboratorium Costa oraz z palarni kawy, w której powstawać będzie specjalna mieszanka kawy. Wbrew wcześniejszym nieoficjalnym doniesieniom, zarząd brytyjskiej sieci postanowił utrzymać oddzielną markę Coffeeheaven w jej dotychczasowej postaci, czyli nie wcielać tej sieci do marki Costa Coffee.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2010
Aktualizacja: 30.07.2010