ComfortExpress zadebiutuje na NewConnect

Udostępnij artykuł

Akcje będą oferowane w ramach emisji prywatnej za kwotę nie niższą niż 2,5 mln zł. Debiut spółki planowany jest na lipiec br.

ComfortExpress jest operatorem franczyzowej sieci hotelowej i gastronomicznej w sektorze ekonomicznym. W ciągu pięciu lat sieć ma liczyć 150 obiektów, zlokalizowanych na trasach i obrzeżach miast, generujących – według założeń – przychód na poziomie 200 mln zł oraz zysk z działalności operacyjnej około 15 mln zł.

Specyfiką sieci jest idea rozliczania płatności za realny czas pobytu (minimum 10 godzin), z możliwością dokupienia kolejnych jednostek. Na potrzeby sieci tworzony jest system informatyczny wspomagający zarządzanie siecią, a także system rezerwacyjny umożliwiający dokonywanie rezerwacji i transakcji przez internet, z możliwością wyszukiwania obiektów na zadanej trasie, zarządzania pracownikami i wprowadzania limitów kredytowych. Szczególny nacisk przywiązywany jest do promocji sieci wśród korporacji i organizatorów ruchu turystycznego, umożliwiając m.in. prowadzenie bezgotówkowych rozliczeń.

Sieć franczyzowa spółki obejmuje następujące obiekty i produkty: ComfortExpress – obiekty noclegowe o charakterze ekonomicznym, samoobsługowe, głównie w technologii modułowej, zlokalizowane przy autostradach i głównych trasach, ComfortBiznes – obiekty o charakterze konferencyjnym, przeznaczone dla firm, głównie w technologii tradycyjnej, ComfortRestaurant – restauracje dla podróżnych, zlokalizowane na trasach i obrzeżach miast, ComfortCaffe – kąciki kawowe dla niesieciowych stacji benzynowych, obiektów biurowych, centrów handlowych, itp. oraz ComfortTravel – oferta kosmetyków dla podróżujących.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.06.2010
Aktualizacja: 30.06.2010