CWS-boco Polska otwiera nowy zakład pralniczy

Udostępnij artykuł

27 maja 2010 r. została zawarta pomiędzy CWS-boco Polska a Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości umowa o dofinansowanie projektu "CWS-boco Efficient Line – wprowadzenie innowacyjnej technologii w branży pralniczej".

– Zastosowanie technologii „Efficient Line” w zasadniczy sposób przyczyni się do wzmocnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa na polskim rynku oraz do pozyskania nowych klientów. Jest to rozwiązanie, które stanowi unikalne połączenie innowacyjnych tunelowych maszyn pralniczych oraz technologii CleanRoom, pozwalającej na osiągnięcie niedostępnej obecnie na polskim rynku mikro-czystości o klasie cztery. Koncepcja innowacyjnej technologii pralniczej obejmuje wykorzystanie nowoczesnych, wysokowydajnych, energooszczędnych maszyn i urządzeń w połączeniu z nowatorską organizacją zakładu, która opiera się na zoptymalizowanym przepływie odzieży przez proces technologiczny – informuje firma.

Koncepcja wpłynie na efektywność procesu i poprawę współczynnika produktywności zakładu pralniczego. Ponadto wykorzystanie technologii CleanRoom pozwoli firmie CWS-boco Polska na obsługiwanie przedsiębiorstw z sektora elektronicznego i farmaceutycznego. Powierzchnia nowego zakładu pralniczego wyniesie łącznie 3 300 mkw. z czego 2 800 mkw. będzie przeznaczone na produkcję. Firma chce stworzyć nawet do 70 nowych miejsc pracy, co będzie oznaczało, że CWS-boco Polska stanie się jednym w największych pracodawców w gminie Międzyrzecze.

CWS-boco specjalizuje się w usłudze wynajmu i serwisu kompleksowych rozwiązań z zakresu higieny i czystości w miejscu pracy, w obiektach komercyjnych i publicznych.
 

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.07.2010
Aktualizacja: 22.07.2010