Cztery gwiazdki dla hotelu President

Udostępnij artykuł

– Standard wyposażenia przewyższa wytyczne dla czterech gwiazdek – pokoje na dwóch z czterech pięter są klimatyzowane, a wszystkie one wyposażone są w minibary i sejfy elektroniczne. Szczególny charakter zabytkowego hotelu i jego 115-letniej tradycji świadczenia usług hotelowych oraz przyznane właśnie czwartej gwiazdki sprawiają, że staje się on doskonałym przykładem tworzącej się w Polsce grupy hoteli butikowych – czytamy w komunikacie prasowym.

– Decyzja Urzędu Marszałkowskiego potwierdza nasze starania w doprowadzeniu hotelu do świetnej formy, nie tylko samego budynku, ale produktu jako takiego, czyli sumy korzyści dla naszego gościa. Dumni jesteśmy przede wszystkim z postawy naszego personelu – podkreśla Maria Makal-Młynarska, dyrektor obiektu.

W tym roku przed hotelem uruchomiono – powracając do dawnej tradycji – letni ogródek gdzie serwuje się specjały takie jak domowy sok z kwiatów czarnego bzu oraz herbatę z domową konfiturą z pigwy i kumkwatu. We wrześniu na terenie hotelu otwarte zostanie centrum odnowy – Welness Organic, poszerzające dodatkowo ofertę hotelu o usługi fryzjerskie oraz zabiegi na twarz i ciało.

Kierownik ds. sprzedaży i marketingu, Ewelina Legierska-Drewniak zapewnia, że decyzja kategoryzacyjna nie spowoduje podwyższenia cen pokoi. – Znamy rynek i wiemy, jaki poziom cen jest realny i akceptowalny przez naszych gości. Planujemy natomiast dodanie kilku kolejnych, dodatkowych usług dla naszych gości, co pozwoli nam zwiększyć zyski – dodaje.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.07.2010
Aktualizacja: 23.07.2010