– Segment pizzerii nadal bardzo dynamicznie się rozwija. Obserwujemy jednak wyraźny trend, który świadczy o zmianach na polskim rynku. Sieci, które chcą nadal się rozwijać muszą dostosować swoją ofertę do potrzeb klientów. Oznacza to przede wszystkim wprowadzanie do menu nowych potraw. Sama pizza to już stanowczo za mało. Klienci chcą mieć większy wybór dań, sałatek, deserów oraz przekąsek. W przypadku lokali sprzedających swoje produkty w opcji z dowozem, bardzo ważna jest szybkość realizacji zamówienia. Sieć Da Grasso posiada w Łodzi dwa lokale Da Grasso Express, które dostarczają dania w 30 minut – komentuje nasza rozmówczyni.
Sieć Restauracje Da Grasso serwuje dania kuchni śródziemnomorskiej: grillowane mięsa, ryby, owoce morza oraz makarony, sałaty, zupy, przekąski i desery. W menu restauracji znaleźć można 75 rodzajów pizzy serwowanej zawsze z dwoma sosami – pomidorowym i czosnkowym. Da Grasso Express dowożą do klientów potrawy z menu pizzerii.
Marka Da Grasso to nie tylko sieć lokali. W 2010 roku została powołana Fundacja Da Grasso, której działalność skupia się na pomocy dzieciom i młodzieży zagrożonym wykluczeniem społecznym.
Jak już pisaliśmy, sieć – mimo zapowiedzi – nie zostanie przejęta przez spółkę Sfinks. Rada nadzorcza Sfinksa nie wyraziła zgody na zawarcie umowy przyrzeczonej na pierwotnych warunkach. Po szczegółowej analizie planu biznesu władze firmy uznały, że transakcja nie gwarantowała osiągnięcia wcześniej zakładanych korzyści.