Da Grasso powiększy sieć do 210 lokali

Udostępnij artykuł

– Szybki rozwój sieci Da Grasso to dowód na to, że dobrze znamy naszych klientów. Wiemy co lubią, ale też staramy się ich zaskakiwać stale rozszerzając naszą ofertę. Nowe lokale to także bardziej nowoczesny i wysmakowany wystrój wnętrz. Jesteśmy dumni z obecności w prawie 140 polskich miastach. Marka Da Grasso jest rozpoznawalna i lubiana w każdym zakątku naszego kraju – powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes ds. rozwoju Da Grasso.

Obecnie sieć Da Grasso to: 10 restauracji, 169 pizzerii i 22 pizzerie premium oraz dwie pizzerie Da Grasso Express. Stale poszukiwani są franczyzobiorcy do wszystkich konceptów.

W menu pizzerii można znaleźć nie tylko pizzę, ale także makarony, przekąski oraz sałatki. Restauracje Da Grasso oferują również dania z grillowanych mięs i ryb oraz desery (lokale plasują się w segmencie casual dining). Nowy koncept – typu "express" podaje głównie dania na wynosi i na dowóz, a w lokalach nie ma miejsc konsumpcyjnych. Jak podają przedstawiciele Da Grasso, każdego dnia sieć sprzedaje około 40 tys. sztuk pizzy.

Poprzez kolejne otwarcia Da Grasso umacnia pozycję lidera na polskim rynku pizzerii. Sieć prowadzi w statystyce przed Telepizzą (około 120 pizzerii), Dominium i Grubym Benkiem (po ponad 60 lokali) oraz Pizzą Hut (53).
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.07.2010
Aktualizacja: 05.07.2010