Daniel Springer, Melitta: Zaoferowaliśmy naszym klientom atrakcyjne rozwiązania koncepcyjne

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] W coraz większym stopniu zajmowaliśmy się kwestią tego, jak możemy wspierać naszych klientów w czasie pandemii, zwłaszcza w obliczu wyzwań związanych z higieną. Opracowaliśmy na przykład zdalne rozwiązanie do bezdotykowej samoobsługi przy automacie za pomocą smartfona lub tabletu. Poza tym przeprowadziliśmy różne kampanie i zaoferowaliśmy naszym klientom atrakcyjne rozwiązania koncepcyjne – mówi Daniel Springer, Director Sales & Operations Melitta Professional Coffee Solutions Poland w specjalnym komentarzy przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Dostawców HoReCa w Polsce – RAPORT 2022.

Wiemy, że wielu klientów z branży on-trade musiało mocno zmagać się z ograniczeniami w częstotliwości wizyt i utratą sprzedaży. Płynność finansowa jest obecnie bardzo ważną kwestią, a inwestycje będą w przyszłości podejmowane tylko niezdecydowanie lub unikane. Ważne jest, aby zaoferować odpowiednie rozwiązania koncepcyjne, które w możliwie największym stopniu odciążą restauratora finansowo.

Wierzymy, że w dłuższej perspektywie rynek OOH ponownie odnotuje wzrost. Ludzie są zmęczeni ograniczeniami z ostatnich dwóch lat i będą ponownie podążać za swoimi przyzwyczajeniami, aby częściej odwiedzać restauracje lub obiekty rekreacyjne. Będzie to miało bezpośredni wpływ na konsumpcję poza domem. Dzięki naszej całościowej wiedzy na temat kawy, ekspresów do kawy, serwisu technicznego, rozwiązań cyfrowych i finansowania dostosowanego do indywidualnych potrzeb, jesteśmy idealnie przygotowani do tego, aby umożliwić naszym partnerom prowadzenie z sukcesem biznesu kawowego. W ten sposób dopasowujemy poszczególne koncepcje indywidualnie do potrzeb i potencjału klienta.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.