Drugi w Polsce Four Points by Sheraton powstanie w Gdańsku

Udostępnij artykuł
Obiekt będzie znajdował się bezpośrednio przy lotnisku im. Lecha Wałęsy. Za realizację czterogwiazdkowego Four Points by Sheraton Gdańsk Airport odpowiada Grupa hotelAG, która podpisała umowę franczyzową i otrzymała już pozwolenie na budowę.

To kolejny projekt grupy HotelAG we współpracy z grupą Marriott. Była ona również odpowiedzialna za wybudowanie i uruchomienie pierwszego w naszym kraju hotelu Four Points by Sheraton. Zlokalizowanego na warszawskim Mokotowie.

Four Points by Sheraton Gdańsk Airport będzie posiadał 123 pokoje. Restaurację, bar, fitness, zaplecze konferencyjne, a także blisko 140 naziemnych miejsc parkingowych. Grupa jest w trakcie wyboru generalnego wykonawcy. Rozpoczęcie budowy planowane jest w II kwartale tego roku, a zakończenie prac na koniec 2022. Za projekt odpowiedzialne jest biuro architektoniczne JSK Architekci.

To kolejny przemyślany projekt hotelowy, w który angażuje się grupa hotelAG i z którego jesteśmy niezwykle dumni – mówi Rafał Abramczyk, CEO hotelAG. – Widzimy duży potencjał w rejonie lotniska w Gdańsku. Powstający hotel będzie odpowiedzią na dynamicznie rozwijające się zaplecze biurowe i biznesowe w tamtym rejonie oraz ciągle rozwijający się turystyczny ruch pasażerski generowany przez lotnisko. Bezpośrednia lokalizacja przy lotnisku oraz dogodny dojazd do centrum miasta pobliską koleją lub obwodnicą miasta stwarza dodatkowe szanse dla budowanego przez nas hotelu. Cieszymy się także na kolejny wspólny projekt z naszym partnerem globalnym Marriott International. Wierzymy, że dzięki tej obopólnej współpracy ponownie osiągniemy sukces – dodaje Rafał Abramczyk.

HotelAG, odpowiedzialny za budowę i uruchomienie nowego hotelu, to zespół doświadczonych profesjonalistów. Specjalizujących się w kompleksowej realizacji projektów inwestycyjnych z zakresu hotelarstwa. W tym za koncepcję i analizę finansową, budowę i pre-opening, zarządzanie a także sprzedaż działających obiektów.

Grupa hotelAG jest certyfikowanym operatorem hotelowym marek franczyzowych grupy Marriott International.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.03.2021
Aktualizacja: 08.03.2021