System franczyzowy oparty jest na umowie, w której Eurokiosk Sp. z o.o. udziela licencji na posługiwanie się marką i koncepcją Eurocafe partnerowi biznesowemu. Franczyzobiorca pozostaje właścicielem wyposażenia i elementów wystroju lokalu, z wyłączeniem urządzeń udostępnionych przez autoryzowanych dostawców (np. ekspres do kawy, zastawa stołowa, lodówki z napojami). Franczyzobiorca otrzymuje wolną rękę w realizacji adaptacji i zakupach wyposażenia zaplecza kawiarni, przy czym dokonuje ich według wytycznych spółki Eurokiosk. Zakupy wyposażenia sali sprzedaży, elementów oznaczeń i wystroju wnętrz realizowane są za pośrednictwem franczyzodawcy.
Kwota inwestycji w kawiarnię sieci to około 100 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 20-30 tys. zł (w zależności od wielkości lokalu.). Miesięcznie uiszczana jest opłata franczyzowa w wysokości 5 proc. wartości sprzedaży netto, liczona na podstawie wydruków z kasy fiskalnej.
Kawiarnie Eurocafe otwierane są w sąsiedztwie salonów prasowych, ale możliwe są także samodzielne lokalizacje.
Obecnie działa kilka kafejek (głównie w woj. wielkopolskim: w Poznaniu, Czarnkowie, Plewiskach).
Eurokiosk Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu to sieć franczyzowa funkcjonująca na krajowym rynku już od 10 lat. Zarządza obecnie ponad 150 punktami sprzedaży detalicznej różnych marek w całym kraju.