Fabryka Pizzy w kolejnej lokalizacji

Udostępnij artykuł
Na gastronomicznej mapie Nowego Sącza pojawiła się restauracja serwująca dania kuchni włoskiej, która należy do spółki Sfinks Polska. Punkt położony jest w ścisłym centrum miasta w zabytkowej kamienicy pod adresem Rynek 13 i prowadzony jest w modelu franczyzowym.

Fabryka Pizzy powstała jako nowa odsłona miejsca, w którym wcześniej działały pizzeria i kawiarnia. Restauracja składa się z dwóch sal, zajmując łącznie powierzchnię 160 mkw. W środku dla gości przygotowano stoliki, przy których zasiądzie około 60 osób. Dodatkowo przy lokalu działać będą dwa ogródki – jeden wewnątrz na patio, a drugi na zewnątrz od strony rynku. Restauracja urządzona została w charakterystycznym dla całej sieci stylu. Lokal działa w godzinach 11.00-23.00. Wkrótce ruszy też usługa dowozu do klienta.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Nowa restauracja mieści się w atrakcyjnej lokalizacji w Nowym Sączu, w samym centrum starego miasta i jest to już drugi lokal prowadzony przez tego samego restauratora w ramach sieci Sfinks. Tuż obok działa bowiem Piwiarnia Warki – miejsce spotkań w gronie znajomych, także tych zainteresowanych sportem, bo w pubie można oglądać transmisje rozgrywek z różnych dyscyplin. Liczymy, że nowa Fabryka Pizzy serwująca tak lubiane w Polsce włoskie specjały również przypadnie do gustu mieszkańcom Nowego Sącza, w tym studentom z pobliskiej uczelni, którzy z chęcią będą nas odwiedzać – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą sieci Fabryka Pizzy i  Piwiarnia Warki.

Fabryka Pizzy specjalizuje się w najpopularniejszej wśród Polaków kuchni zagranicznej, tj. kuchni włoskiej. W menu oprócz  pizzy w różnych wariantach znajdują się gnocchi, risotto, a także makarony. Nie brakuje też propozycji w wersji light i wegetariańskiej. Charakterystycznym daniem Fabryki Pizzy są bombery, czyli gorące buły pizzowe z różnymi dodatkami.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.03.2020
Aktualizacja: 06.03.2020