Gastronomia w bydgoskiej Galerii Stokrotka

Udostępnij artykuł

Inwestorem obiektu jest firma Elpro, a wyłącznym agentem komercjalizującym projekt – agencja King Sturge. Obiekt znajduje się w bydgoskiej dzielnicy Fordon przy ul. Bortnowskiego i będzie miał 2500 mkw. powierzchni najmu, a do kluczowych najemców należą supermarket Stokrotka oraz Pepco – sklep oferujący odzież oraz wszystko dla domu. Galeria zostanie otwarta w III kwartale 2010 r. W chwili obecnej prowadzone są rozmowy z najemcami odnośnie wolnych lokali. W centrum planowane są przede wszystkim sklepy zaspokajające bieżące potrzeby okolicznych mieszkańców, w tym drogeria, salony telefonii komórkowej, pralnia, fryzjer, sklepy odzieżowe i obuwnicze oraz cukiernia z kawiarnią.

– Fordon jest dużą dzielnicą (ponad 70 tys. mieszkańców), która ze wzgledu na oddalenie od centrum Bydgoszczy potrzebuje własnej oferty handlowej. Galeria Stokrotka znakomicie wpisuje się w to zapotrzebowanie, ponieważ oferta handlowa w tym projekcie skonstruowana będzie w taki sposób, aby zapewnić możliwość dokonywania bieżących zakupów bez potrzeby podróżowania do centrum miasta. Projekty tego typu są bardzo lubiane przez polskich klientów i prognozujemy znaczny wzrost ich liczby i udziału w rynku w najbliższych latach –  powiedziała Ewa Pawłowska z firmy King Sturge.

Elpro Sp. z o.o wchodzące w skład grupy Emperia, jest właścicielem szeregu osiedlowych centrów handlowych. Specjalizuje się w obiektach o powierzchni handlowej nie przekraczającej 2000 mkw. Obecnie spółka komercjalizuje obiekty własne, już istniejące oraz będace w fazie realizacji w takich miastach jak: Lublin, Chełmno, Chełm, Sokołów Podlaski, Świdnica, Biłgoraj, Bydgoszcz, Sanok, Elbląg oraz poszukuje nowych lokalizacji.

King Sturge należy do największych niezależnych firm doradczych działających na rynku nieruchomości w Europie (posiada 42 biura w 14 krajach europejskich).

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.07.2010
Aktualizacja: 06.07.2010