Gdynia zbada zadowolenie turystów

Udostępnij artykuł

Jest to kontynuacja wakacyjnych badań z 2009 r., kiedy to po raz pierwszy w Polsce przepytano turystów tą metodą. Tym razem badanie przeprowadzane za pomocą ankiety online nie ograniczy się tylko do sezonu wakacyjnego, ale będzie trwało przez cały rok do lipca 2011 r. Dodatkowo zyska wymiar międzynarodowy, gdyż przeprowadzone zostanie przez firmę IRS Consult AG wśród partnerów zagranicznych.

Pytania w ankiecie dotyczą m.in.: usług gastronomicznych i noclegowych oraz atrakcji turystycznych i organizowanych imprez. W oparciu o wyniki zeszłorocznej ankiety online, również i tym razem wszystkie cenne uwagi, dotyczące zarówno zadowolenia, jak i niezadowolenia turystów oraz mieszkańców Gdyni, przekazane zostaną do poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Gdyni pracujących nad jakością usług.

Celem podjęcia tego typu badania jest przede wszystkim zebranie informacji, opinii, doświadczeń i wypowiedzi turystów na temat ich wrażeń oraz zadowolenia z pobytu w mieście, a także podjęcie działań przyczyniających się do podnoszenia poziomu obsługi zarówno turysty, jak i mieszkańca w Gdyni.

Z danych MSiT wynika, że w Gdyni działa obecnie 14 hoteli, w tym: czterogwiazdkowiec Nadmorski, sześć trzy-, pięć dwu- oraz dwa jednogwiazdkowe hotele.

 

Opublikowano: 20.07.2010
Aktualizacja: 20.07.2010