Gelato Magia współpracuje z ARSS

Udostępnij artykuł

Od osób lub firm zainteresowanych współpracą firma oczekuje: posiadania lokalu lub umowy najmu w centrum handlowym albo ciągu sklepowo-usługowym, dysponowania środkami finansowymi w wysokości minimum 500 tys. euro, wyposażenia i urządzenia lokalu w standardach wymaganych przez firmę oraz wpłaty jednorazowej za wejście do systemu (12,5 tys. euro). Damag nie pobiera żadnych opłat bieżących.

W lodziarnio-kawiarni Gelato Magia sprzedawanych jest 40 rodzajów ręcznie robionych lodów z ponad 100-letnią tradycją. Ponadto w menu można znaleźć desery lodowe, ciasta i gofry. Gelato Magia jest obecna w Niemczech, gdzie istnieją punkty własne, partnerskie i franczyzowe ze scentralizowaną produkcją w Hamburgu.

Według danych MEMRB, w 2009 r. rynek lodów wart był w Polsce niemal 900 mln zł, a Nielsen podaje, że wartość ta w okresie kwiecień 2009-marzec 2010 wynosiła 1,125 mld zł (wzrost o 1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego). Niestety firmy te nie posiadają szczegółowych danych, które pozwoliłyby na oszacowanie wartości lodów gastronomicznych. Wiadomo jednak, że udział tej kategorii w całym rynku lodów ma tendencję wzrostową. Największe sieci lodziarni w Polsce to Grycan Lody od Pokoleń oraz Ice Cafe. 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.07.2010
Aktualizacja: 07.07.2010