Gemini Park Tarnów z nową spaghetterią

Centrum handlowe zapowiada nowości w ofercie strefy food restauracyjnej. Właśnie została podpisana umowa najmu z największą w Polsce siecią spaghetterii – Makarun. Nowa marka zajmie lokal mający 42 mkw. Zastąpi też w ofercie dotychczasowego najemcę – Subway.

Makarun to dynamicznie rozwijająca się polska sieć restauracji mająca już lokale w 30 punktach, w tym m.in. przy popularnych ulicach, w biurowcach oraz w centrach handlowych. Lokal w Tarnowie ma być pierwszym w tej części Małopolski. W regionie sieć ma już sześć punktów, wszystkie zlokalizowane są w Krakowie.

W menu restauracji znaleźć będzie można makarony z sosami. Śmiało można stwierdzić, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, ponieważ w naszej ofercie znajdują się klasyczne sosy pomidorowe jak bolognese, delikatne sosy śmietanowe, a także orientalne inspirowane kuchniami z całego świata. W menu znajdą coś dla siebie także weganie i wegetarianie. Dodatkowo sosy można wzbogacać szeroką gamą dodatków. W menu nie zabraknie także sosów sezonowych. Nasza marka bardzo mocno stawia na jakość produktów. W daniach używamy jedynie produktów, które nie posiadają konserwantów. Produkowany z pszenicy Durum makaron sprowadzamy za to z Włoch – mówi Agnieszka Szworak, specjalista ds. franczyzy, Makarun.

Makarun to 11 lokal w ofercie gastronomicznej w Gemini Park Tarnów. W centrum handlowym działa obecnie pięć restauracji, w tym m.in. KFC, Pizza Hut Express, Geko Sushi, Olimp i Grand Kebab oraz trzy kawiarnie – Carte D’Oro, Ice Coffee i Grycan.  Całość dopełniają stoiska Cheers Bistro oraz Soki Palm Smoothie Bar. Pięć lokali z tego grona, w tym planowany Makarun, zlokalizowane jest wokół strefy food court.

Fakt, że coraz więcej osób z spoza Tarnowa dojeżdża na zakupy do Gemini Park, skłania nas coraz częściej do zmian w segmencie gastronomii oraz do rozwoju infrastruktury, dzięki której można zrelaksować się między zakupami. Zależy nam na tym, aby ta część oferty była atrakcyjna oraz odpowiadała oczekiwaniom naszych klientów, zwłaszcza osób spędzających wiele godzin w sklepach mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease w Gemini Holding. – Makarun ze swoim świeży konceptem idealnie wpasowuje się zarówno w nasze plany, jak i oczekiwania klientów.  Nowym otwarciem, które zaplanowane jest na listopad, urozmaicamy naszą ofertę kulinarną, wprowadzając do niej niezwykle popularne w Polsce dania kuchni włoskiej w ciekawym wydaniu. Tym samym tworzymy kolejne warte uwagi miejsce na mapie Gemini Park, a także dopełniamy ofertę food courtu – dodaje.

Nowoczesne otoczenie

To już kolejna zmiana w segmencie gastronomicznym Gemini Park Tarnów w 2019 roku. W lutym galeria oddała do użytku odnowioną strefę gastronomiczną. Ta przeszła całkowity remodeling, W miejsce dotychczasowych stołów i krzeseł wstawiono kanapy zintegrowane z zabudowa meblową, które dzielą przestrzeń food court’u na mniejsze strefy, zapewniające więcej prywatności.

Wstawiono także różnej wielkości stoły, dostosowane do różnych potrzeb klientów, w tym do potrzeb najmłodszych klientów. Nowością są także lady, przy których ustawiono hokery. Ponadto meble zostały wyposażone w specjalne USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dzięki tym zmianom lepiej udało się wykorzystać mającą 400 m kw. przestrzeń, zwiększając liczbę miejsc siedzących z 250 do ponad 300. Na tym jednak nie poprzestano. Nad całą strefą pojawiło się nowe oświetlenie, które wyróżnia i oddziela food court od pasażu. Tę osobność podkreślono także nową podłogą.

Zdajemy sobie sprawę, że jako nowoczesne centrum handlowe, podążające za trendami na rynku retail, musimy inwestować zarówno w nowoczesną infrastrukturę, jak i ofertę gastronomiczną.  Dostrzegamy w tym ogromną szansę dla naszego obiektu  – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. – Widzimy bowiem, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniają się oczekiwania naszych klientów , którzy oprócz oferty handlowej, poszukują w galerii także przestrzeni relaksu, spotkań czy co-workingu. Koniecznością więc staje się poszerzanie funkcji obiektu, zarówno poprzez kolejne inwestycje, jak i poprzez zmiany w ofercie, które wspierają ten kierunek rozwoju – dodaje.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione