Kampania "Urlop w Geovicie… bez cienia wątpliwości" rozpoczęła się 26 kwietnia i potrwa do 31 lipca br. Akcja przeprowadzana jest w oparciu o outdoor (385 bilbordów w dziewięciu największych aglomeracjach w Polsce – Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Opole), radio (30-sekundowe spoty w okresie 17-31 maja) oraz internet (grupy portali tematycznych związanych z turystyką). Zaprojektowane zostały trzy layouty reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach, w tym jeden z nich również na outdoor.
W tym roku przeprowadzono także dwie inne akcje marketingowe skierowane do biznesu oraz do aktywnie wypoczywających kobiet. Pierwsza – "Odnowa biologiczna/ rekreacja z Geovitą", ruszyła 22 lutego i trwała do 3 kwietnia. Kampania przeprowadzana była wyłącznie w oparciu o internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet. Zaprojektowano osiem layoutów reklamy. Tymczasem kampania "Konferencje z Geovitą" rozpoczęła się 10 marca i trwała do 30 kwietnia. Przeprowadzana była w oparciu o internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do organizatorów konferencji i szkoleń. Reklamy wyświetlano w sześciu wersjach.
Sieć Geovita to 11 obiektów wypoczynkowych zlokalizowanych w atrakcyjnych turystycznie regionach Polski z zapleczem ponad 1300 miejsc noclegowych. Ośrodki oferują szeroki wachlarz usług w zakresie wypoczynku rodzinnego, odnowy biologicznej i spa. Ponadto z początkiem stycznia br. Geovita przejęła w zarządzanie czterogwiazdkowym hotel Orient w Krakowie.