Geovita inwestuje w promocję

Udostępnij artykuł

Kampania "Urlop w Geovicie… bez cienia wątpliwości" rozpoczęła się 26 kwietnia i potrwa do 31 lipca br. Akcja przeprowadzana jest w oparciu o outdoor (385 bilbordów w dziewięciu największych aglomeracjach w Polsce – Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Opole), radio (30-sekundowe spoty w okresie 17-31 maja) oraz internet (grupy portali tematycznych związanych z turystyką). Zaprojektowane zostały trzy layouty reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach, w tym jeden z nich również na outdoor.

W tym roku przeprowadzono także dwie inne akcje marketingowe skierowane do biznesu oraz do aktywnie wypoczywających kobiet. Pierwsza – "Odnowa biologiczna/ rekreacja z Geovitą", ruszyła 22 lutego i trwała do 3 kwietnia. Kampania przeprowadzana była wyłącznie w oparciu o internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet. Zaprojektowano osiem layoutów reklamy. Tymczasem kampania "Konferencje z Geovitą" rozpoczęła się 10 marca i trwała do 30 kwietnia. Przeprowadzana była w oparciu o internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do organizatorów konferencji i szkoleń. Reklamy wyświetlano w sześciu wersjach.

Sieć Geovita to 11 obiektów wypoczynkowych zlokalizowanych w atrakcyjnych turystycznie regionach Polski z zapleczem ponad 1300 miejsc noclegowych. Ośrodki oferują szeroki wachlarz usług w zakresie wypoczynku rodzinnego, odnowy biologicznej i spa. Ponadto z początkiem stycznia br. Geovita przejęła w zarządzanie czterogwiazdkowym hotel Orient w Krakowie.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.07.2010
Aktualizacja: 13.07.2010