Golden Tulip świętuje 60. urodziny i ponownie otwiera hotel w Warszawie

Udostępnij artykuł

Flagowa marka Louvre Hotels Group już od sześćdziesięciu lat zaprasza do odkrywania doświadczenia premium hospitality i podróżowania. W Polsce z okazji jubileuszu sieć przygotowała prezent dla gości – wielkie otwarcie zrewitalizowanego hotelu Golden Tulip Warsaw Centre.

Historia Golden Tulip rozpoczęła się w 1962 roku. Dziś to 160 hoteli rozsianych po świecie. Nad Wisłę marka zawitała w 2004 roku wraz z pierwszym otwarciem hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. Obiekt po ostatniej modernizacji jest flagowym obiektem Louvre Hotels Group w Polsce.

Nowa odsłona Golden Tulip Warsaw Centre –  zaprezentowana oficjalnie 18 sierpnia 2022 roku – to 143 pokoje ze strefą sypialno-wypoczynkową. W obiekcie znajdziemy stylowe przestrzenie publiczne, centrum konferencyjne, strefę coworkingowa, obszar rekreacyjny z sauną i siłownią. Przestrzeń kulinarno-rozrywkowa The Complex to cztery koncepty kulinarne. W tym slow foodowa restauracja Tulipe oraz zlokalizowany pod przeszklonym sufitem koktajlbar Patio Mixology. Tam na gości czekają autorskie koktajle i przekąski z najróżniejszych zakątków świata.

Pod szyldem marki Golden Tulip w Polsce działają również liczne obiekty franczyzowe: Golden Tulip Gdańsk Residence, Golden Tulip Kraków City Center, Golden Tulip Kraków Kazimierz, Golden Tulip Międzyzdroje Residence i Golden Tulip Warsaw Airport.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 31.08.2022
Aktualizacja: 31.08.2022