Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – nowa marka Enata Bread

Udostępnij artykuł
Wychodzimy od pieczywa, które dla nas jest najważniejsze i od którego wszystko się zaczęło. Wskazujemy jednak, że pieczywo może stanowić podstawę czegoś więcej: kreatywnych smaków i komplementarnych produktów na każdą porę dnia – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu Enata Bread. Pierwszy lokal pod nowym brandem pojawił się w Warszawie, przy ulicy Rokosowskiej 3.

Lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni będą koncentrować się na pieczywie: chlebach, bułkach, bagietkach, croissantach – także na naturalnym zakwasie. Nowością są produkty komplementarne, stanowiące ofertę „Regału Smakosza”, na śniadanie, lunch czy kolację – na każdą porę dnia. Chodzi przede wszystkim o wędliny, nabiał, przetwory, jajka, soki. Wszystko od polskich rolników i rodzinnych firm. 

Naszym celem jest stworzenie kompletnego ekosystemu wokół pieczywa – marek, produktów i usług pierwszego wyboru wśród konsumentów i partnerów biznesowych. Chcemy inspirować do smaków z piekarni – komentuje Bartłomiej Rychcik.

Dodaje też, że Enata Bread pracuje nad markami własnymi w zakresie kawy (inwestycja w palarnię), wędlin czy napojów. Ponadto, pracuje nad rozwojem nowoczesnego designu swoich lokali po to, by wnętrza były jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe – by można było spotykać się w nich z rodziną czy przyjaciółmi, ale także pracować przy laptopie czy tablecie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

System identyfikacji wizualnej Gorąco Polecam. Smaki z piekarni z jednej strony dodaje marce bardziej ludzkiego charakteru, z drugiej – przedstawia ofertę w bardziej narracyjny sposób, który może być używany w różnych kanałach komunikacji. W tym celu stworzono dwóch brand hero: postać smaki z pierkarni (która głodnemu może przywodzić na myśl: kromkę chleba, muffinka, ale także czapkę piekarza) oraz postać towarzyszącą – słoika z „Regału Smakosza”. Razem prezentują ofertę Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni w lokalach, opowiadają o promocjach i przekomarzają się w social mediach, tworząc żywą dla odbiorcy narrację.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.12.2021
Aktualizacja: 07.12.2021