Na początku lipca centrala została oficjalnie otwarta. Nowa siedziba w centrum Warszawy to symboliczne domknięcie procesów reorganizacyjnych grupy. Na czele spółki stanął Jakub Bączykowski.
Górskie Resorty to grupa 7 obiektów zlokalizowanych w miejscowościach wypoczynkowych w polskich górach. To nowoczesne hotele i apartamentowce: Osada Śnieżka, Blue Mountain Resort, Green Mountain Hotel***** oraz Green Apartments. Otwarcie Platinum Mountain Resort & SPA oraz Platinum Apartments zaplanowano na wrzesień tego roku, natomiast Crystal Mountain Resort w Wiśle zostanie otwarty w grudniu 2020 roku. To razem ponad 1700 pokoi i apartamentów.
Ideą grupy było połączenie wszystkich obiektów i nadanie im wspólnego mianownika, jednocześnie zachowując ich autonomię i mając na uwadze odmienny charakter każdego z nich. Celem jest z jednej strony wymiana doświadczeń pomiędzy hotelami, z drugiej zaś usprawnienie procesów i centralizacja w dobie coraz większej konkurencji na rynku turystycznym.
– Zgodnie z danymi GUS, jak i naszymi obserwacjami, w Polsce z roku na rok przybywa turystów rodzimych i zagranicznych oraz zwiększa się liczba udzielonych noclegów. Za popytem idzie podaż i coraz większa konkurencja w branży hotelowej – również w Karkonoszach, które są naszą domeną. Dlatego kierując się zasadą, iż lepsza jest współpraca niż rywalizacja, postanowiliśmy połączyć hotele w grupę, by kompleksowo i strategicznie rozwijać ofertę, zapewnić dodatkowe kanały sprzedaży i promocji czy wspierać procesy hotelowe centralnym know-how – tłumaczy Dariusz Surynt, pomysłodawca konceptu, i dodaje: – Zmiany, które wprowadzamy to naturalny kierunek rozwoju, tym bardziej, że w tym roku świętujemy pięciolecie naszego pierwszego obiektu – Osady Śnieżka w Łomnicy.
Jak mówi nowy dyrektor generalny Górskich Resortów, Jakub Bączykowski, z nową siedzibą przy ul. Widok 8 w Warszawie, grupa weszła na nowe tory: – Przed nami pracowite lato w mocnym zespole. Już udało się nam uruchomić kluczowy produkt, jakim jest autorska platforma sprzedażowa www.gorskie-resorty.pl, a w planach kolejne działania. Naszym długofalowym celem jest stworzenie silnej marki centralnej i osiągnięcie efektu synergii w grupie.
Zespół
Jakub Bączykowski na stanowisku dyrektora generalnego odpowiada za działania i rozwój grupy Górskie Resorty. Z branżą hotelową jest związany blisko 15 lat, z naciskiem na sprzedaż. Pracował dla takich marek jak Starwood, Booking.com czy Groupon, a jego ostatnim projektem było stworzenie Travelista, w którym pełnił funkcję dyrektora generalnego na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Do grupy dołączyła również Katarzyna Stroińska na stanowisku HR Group Managera, Izabela Heinrich – nowy marketing manager, Marta Pakieła, odpowiedzialna za sprzedaż oferty MICE, Wojciech Piotrowski na stanowisku revenue & e-commerce director oraz Artur Trukawiński – hotel business development advisor.
Misją grupy Górskie Resorty ma być łączenie komfortowego wypoczynku dla wszystkich miłośników relaksu w górach z łatwym dostępem do atrakcji w regionie, których w Karkonoszach nie brakuje. Hasło przewodnie brzmi „Więcej niż hotele”.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.