Green Caffè Nero z kolejnymi lokalami

Udostępnij artykuł
Marka systematycznie zwiększa zasięg, docierając do coraz szerszej grupy gości. Otwarte niedawno kawiarnie w Krakowie i Warszawie to odpowiednio 66. i 67. lokal sieci. Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję rynkową, potwierdzając silne zaangażowanie w rozwój i stałe poszerzanie zasięgu działań, czego dowodem jest też zdobyta po raz drugi z rzędu nagroda SCF Retalier’s Awards w kategorii F&B Expansion.

Czwarty lokal Green Caffè Nero w Krakowie znajduje się przy ul. Rakowickiej 15A, w niedalekiej odległości od Uniwersytetu Ekonomicznego i Parku Strzeleckiego. Wystrój wnętrza był jednym z priorytetów w procesie projektowania – w przypadku tej kawiarni mamy do czynienia z połączeniem industrialnych w stylu, betonowych ścian i sufitów z drewnianym, pięknie rzeźbionym barem. Przytulności dodaje także drewniana podłoga łączona z posadzką w biało-czarne romby. Całości dopełniają zarówno industrialne, jak i nowoczesne lampy, wygodne meble, a także atrakcyjne grafiki na ścianach.

Nowo otwarta kawiarnia o użytkowej powierzchni  ponad 150 mkw., oferuje łącznie 88 miejsc siedzących. Dodatkowo, kawiarnia dysponuje ogródkiem, w którym  goście mogą cieszyć się chwilą dla siebie przy aromatycznej kawie. Będą oni mogli tu przyjemnie spędzić czas z przyjaciółmi lub znaleźć odpowiednie miejsce do pracy, nauki czy spotkań biznesowych.

 

– Bardzo cieszy nas fakt, że mogliśmy otworzyć nasz kolejny lokal w Krakowie, mieście znanym z kultury picia kawy. Pierwszy „kafehauz” w królewskim mieście został otwarty na początku lat siedemdziesiątych XVIII w., jako specjalność oferujący kawę „po polsku”, tj. „tęgą”  kawę z grubym kożuchem. Z mieszkańcami Krakowa  chcemy dzielić się naszym zamiłowaniem do kawy i świeżego, domowego  jedzenia – powiedziała Agata Milewska, brand manager Green Caffè Nero.

Nowy warszawski punk zlokalizowany jest w CH Skorosze, w dzielnicy Ursus. Goście centrum handlowego znajdą w nim wytchnienie po trudach zakupów, relaksując się przy kawie i na miejscu przygotowanej bagietce lub domowym cieście w przytulnym wnętrzu w ciepłych odcieni czerwieni, brązu i fioletu – wszystko po to, aby poczuli się jak u siebie w domu.

– Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i stale poszukujemy nowych, atrakcyjnych lokalizacji do otwarć kolejnych lokali. Naszym celem jest udostępnianie wysokiej jakości miejsc spotkań przy kawie, gdzie można znaleźć chwilę wytchnienia, refleksji, popracować z laptopem – czyli drugiego domu – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Jesteśmy zadowoleni z faktu, że nasze starania o zapewnienie gościom jak najwyższego standardu są doceniane. Niedawno mieliśmy przyjemność otrzymania drugi rok z rzędu nagrody SCF Retalier’s Awards w kategorii F&B (Food&Beverage) Expansion – nagród, które trafiają do „najlepszych sieci handlowych oraz osób, które tworzą nową rzeczywistość retailu w Polsce.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.04.2019
Aktualizacja: 15.04.2019