Groupon.pl – wkrótce oferty dla kolejnych miast

Udostępnij artykuł

Jak już informowaliśmy, Groupon.pl to nowa nazwa portalu zakupów grupowych Citydeal.pl. Zmiana jest spowodowana przejęciem serwisu przez firmę Groupon.

Jak informuje serwis, polskie profile Groupon na portalu facebook liczą łącznie już ponad 20 000 osób. Oferta serwisu jest sukcesywnie poszerzana o wydarzenia kulturalne (kina, teatry, koncerty), turystyczne (pobyty weekendowe w innych miastach) oraz produkty (markowe okulary, meble designerskie). Wkrótce ruszają oferty dla Lublina i Bydgoszczy/Torunia, co łącznie daje 10 aktywnych miast w Polsce. Polski Groupon jest poza Turcją i Wielką Brytanią jednym z najdynamiczniej rozwijających się oddziałów w Europie.

– Jak uruchamialiśmy serwis CityDeal.pl, naszym celem było dorównanie niemieckim wynikom. Po zapiętym kwartale liczby przeszły najśmielsze oczekiwania. Jesteśmy numerem jeden spośród coraz liczniejszej konkurencji w Polsce. Nie chcemy spocząć na laurach, dlatego ogromną wagę przywiązujemy do wyboru partnerów i jakości proponowanych na Groupon.pl ofert. Jak widać, taka polityka jest doceniana przez użytkowników. – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl

Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju. Historia Groupon w Polsce zaczęła się od serwisu Citydeal.pl. Citydeal jest marką niemiecką. 17 maja 2010 roku ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100 proc. udziałów.

CityDeal.pl ruszył w kwietniu br. jako nowy serwis grupowych zakupów z okazjami cenowymi ze świata i rozrywki. Każdy uczestnik serwisu dostaje 50-proc. zniżkę w restauracjach, barach sushi, kinach, spa, klubach fitness i innych miejscach rozrywki. Serwis opiera się na koncepcji "grupowych zakupów" (collective buying), zwaną trzecią falą internetu. Idea jest prosta: będąc członkiem społeczności zakupowej użytkownik otrzymuje informację o zniżce, którą może kupić w formie bonu w okresie sprzedaży zniżki (np. 2 dni). Jest tylko jeden warunek: liczba kupujących bon musi przekroczyć określoną przez serwis liczbę.