Gruby Benek rozwija portfolio

Udostępnij artykuł
Nowy lokal powstał w ramach pogłębienia współpracy z dotychczasowym franczyzobiorcą. Od 30 listopada br. marka zaprasza do drugiego we Wrocławiu lokalu, tym razem przy ul. Kozanowskiej 69. W menu można znaleźć sztandarowe dania Grubego Benka, m.in. pizzę, hamburgery, sałatki czy quesadille.

Gruby Benek to polska sieć pizzerii, licząca ponad 40 lokali w całej Polsce. Oferują one nie tylko pizzę, ale też m.in. burgery, frytki, kurczaka.

Oferta i produkty najwyższej jakości pomogły zdobyć zaufanie klientów i dostarczyć franczyzobiorcom sprawdzony, skuteczny koncept biznesowy. Jego formuła powoduje, że wszystkie lokale sieci przynoszą zyski, a wielu franczyzobiorców decyduje się na otwarcie kolejnej restauracji – mówi przedstawiciel marki Gruby Benek.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.12.2019
Aktualizacja: 04.12.2019