Haru Ramen & More – nowa marka w portfelu Salad Story

Udostępnij artykuł
[TYLKO U NAS] W 2018 na rynku pojawił się drugi koncept należący do spółki – WrapMe! Kolejny, trzeci brand oferujący ramen działa od grudnia 2020. Na razie w formule cloud kitchen.

Nowy koncept kierujemy do nieco innego klienta. Niewykluczone, że Haru Ramen & More pojawi się w formie stacjonarnej. Bardzo dobrze wpisał się w nasze portfolio. Kuchnia centralna sprawdza się przy przygotowywaniu dań z menu także tego brandu. Dlatego, że wszystko przygotowujemy zgodnie z naszym DNA. Na ten moment zainteresowanie konceptem przewyższyło nasze oczekiwania – mówi w rozmowie z nami Anna Krajewska, prezes zarządu Salad Story.

W karcie mamy do wyboru Ramen Vegan (Chilli Miso, Paitan i Kimchi), czy Bowle (wegański, z kurczakiem lub wołowiną). W menu nowego konceptu znajdziemy oczywiście także sałatki: Mango Kimchi i Miso Mango. Wśród propozycji znalazły się także zestawy z pierożkami gryoza.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać s
ię z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 23.02.2021
Aktualizacja: 23.02.2021