Hendi z trzecim sklepem w Warszawie

Udostępnij artykuł
Spółka Hendi Polska zaprasza osoby zajmujące się profesjonalnie gastronomią oraz pasjonatów gotowania do nowo otwartego sklepu firmowego w Homepark Targówek przy ul. Malborskiej 41 w Warszawie. To trzeci z kolei już sklep firmowy marki Hendi, który będzie mieścił się w stolicy. Wielkie otwarcie nastąpi 13 lipca o godzinie 10:00. 

Firma Hendi jest częścią międzynarodowej grupy Hendi zajmującej się od ponad 80 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie.

Produkty, które oferujemy zapewniają wysoką jakość oraz innowacyjne rozwiązania. Nasz asortyment powstaje na bazie dokładnych badań rynku: analizy trendów, rozwoju technologii, zapotrzebowania restauratorów i wszystkich osób działających w szeroko pojętej gastronomii. Wiele naszych produktów świetnie sprawdza się również wśród pasjonatów gotowania.

– Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, wdrożyliśmy koncept stacjonarnych sklepów firmowych Hendi. W 2017 roku rozpoczęliśmy intensywny rozwój sieci sprzedaży detalicznej, rok 2018 zakończyliśmy otwarciem piątego sklepu firmowego, który zlokalizowaliśmy we Wrocławiu. W maju br. otworzyliśmy sklep firmowy przy Al. Jerozolimskich 200 w Warszawie a w lipcu otworzymy kolejny punkt w Homepark Targówek w stolicy. Na powierzchni 500 metrów kwadratowych oprócz szeroko przedstawionej oferty asortymentu Hendi znajdzie się również oferta firmy Fine Dine, towary marki Revolution oraz wyselekcjonowane noże kucharskie najlepszych światowych marek, a także opakowania i naczynia jednorazowe – mówi Marta Zamośna, Manager ds. rozwoju sklepów firmowych Hendi.

Hendi zaprasza na otwarcie sklepu firmowego przy ul. Malborskiej 41 w Warszawie w Homepark Targówek.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.07.2019
Aktualizacja: 03.07.2019