#HopDoRestauracji — nowa funkcja skuterowej aplikacji, która pomaga restauracjom

W Hop.City dostępna jest kolejna opcja. Dzięki niej, każdy użytkownik po zalogowaniu się na swoje konto, może zobaczyć na mapie dostępne restauracji z odbiorem osobistym. W nagrodę za zamówienie jedzenia u lokalnych restauracji, operator skuterów daje 10 minut gratis na swoją usługę.

W związku z epidemią koronawirusa już od ponad miesiąca zamknięte są restauracje, bary
i kawiarnie w całej Polsce. Jak wskazują zapowiedzi ekonomistów, branża gastronomiczna to jeden z tych segmentu rynku, który jest najbardziej dotknięty skutkami epidemii. Część restauratorów ratuje się dostawami do klientów, ale znakomita większość po prostu zawiesiła działalność albo ogłasza upadłość. Hop.City — operator skuterów elektrycznych na minuty, chce wesprzeć restauratorów, aby więcej klientów zamawiało jedzenie z odbiorem osobistym i nie tylko.

Jak działa promocja #HopDoRestauracji?
  1. Pobierz aplikację Hop.City na swój telefon
  2. Zaloguj się lub załóż darmowe konto w Hop.City
  3. Zaraz po uruchomieniu aplikacji, widzisz na mapie dostępne blisko Ciebie restauracje
    z możliwością odbioru osobistego
  4. Wybierz dowolną restaurację i kliknij „Menu” lub skontaktuj się z wybraną restauracją
    w celu złożenia zamówienia
  5. Przyjedź do restauracji — najlepiej skuterem i powiedz hasło #HopDoRestauracji
  6. Obsługa lokalu udostępni unikalny kod na 10 minut jazdy gratis w Hop.City
Ważne: darmowe minuty mają ważność 7 dni od daty ich otrzymania

Chcemy wesprzeć branżę gastronomiczną, aby więcej klientów zamawiało jedzenie
z restauracji czy kawiarni, tym bardziej w czasie, kiedy lokale są zamknięte, a właściciele są na skraju rezerw finansowych albo jeszcze gorzej. Poza widocznymi punktami na mapie, dostępna jest też opcja zamówienia jedzenia. Dodatkowo, aby zachęcić użytkowników do składania zamówień, postanowiliśmy uruchomić promocję #HopDoRestauracji — w ramach której, każdy kto odbierze zamówienie na to hasło, otrzyma 10 minut jazdy gratis na naszych pojazdach
— mówi Patrycja Ogrodnik, Brand Manager Hop.City.

Na start Hop.City udostępniło ofertę ponad 40 restauracji w Warszawie, ale jak zapewniają przedstawiciele spółki, zapotrzebowanie po stronie restauracji na takie wsparcie jest tak duże, iż nie wykluczają, że w najbliższych dniach pojawią się kolejne miasta.

Dzięki akcji Hop.City i akcji #HopDoRestauracji jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów, których kochamy karmić — komentuje Michał Reczyński, Business Development Manager sieci lokali Bobby Burger.

Obserwując obecną sytuację rynkową, wierzymy, że takie działania wspierające branżę gastronomiczną są bardzo potrzebne, dlatego koszty promocji bierzemy w 100% na siebie. Już teraz rozmawiamy z największymi markami w branży, aby dołączyli do naszej akcji, aby już niedługo zaproponować coś specjalnego dla osób, które będą zamawiały jedzenie z dostawą do domu — dodaje Patrycja Ogrodnik.

Lokale, które chcą dołączyć swoją restaurację do akcji #HopDoRestauracji mogą to zrobić poprzez wysłanie maila na adres: marketing@hop.city

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.