Hotel Aquarius rozpoczyna współpracę z ForSpa

Udostępnij artykuł

W nowym menu spa znajdują się zabiegi stworzone przez markę Phytomer, która oferuje kosmetyki oparte na bazie bogactwa mórz i oceanów. Każdemu zabiegowi towarzyszy etap relaksacji polegający na stymulowaniu refleksorycznych punktów ciała (pleców, dłoni i stóp), dzięki czemu eliminuje wszelkie ślady zmęczenia, dostarcza doskonałego samopoczucia.

W ofercie hotelu znajdą się też zabiegi paryskiej marki Academie i jej masaże wykonywane bambusami, kamieniami wacapou, miskami kokosowymi i kulkami yang i yin. Nowością menu będzie też unikalny masaż gorącymi muszlami lava z wybrzeży Filipin. W ramach współpracy firma ForSpa, będzie odpowiedzialna za dostawę produktów, wsparcie marketingowe oraz szkolenia personelu.

Jak ostatnio informowaliśmy, hotel Aquarius Spa w Kołobrzegu został skategoryzowany na pięć gwiazdek. 28 czerwca nastąpiło oficjalne odsłonięcie nowego logo. Tym samym Aquarius został pierwszym hotelem o tak wysokiej kategorii w województwie zachodniopomorskim.

Hotel dysponuje 202 pokojami (powierzchnia każdego to ok. 28 mkw.), w tym pokojami typu studio, które dzięki wewnętrznym drzwiom można łączyć. Ponadto obiekt oferuje luksusowe apartamenty z salonem i sypialnią (powierzchnia ok. 52 mkw.). Wszystkie pokoje urządzone są w jednolitej, nowoczesnej stylistyce, posiadają bezszmerową klimatyzację i są wyposażone w telefon, telewizor LCD, mini bar, szybkie łącze internetowe oraz szyfrowo zamykany sejf. Na parterze budynku mieści się restauracja Horyzont oraz kawiarnia "Wiatr i woda". W obiekcie znajduje się również duża sala konferencyjna na maksymalnie 300 miejsc, którą można podzielić na kilka mniejszych. Hotel posiada zaplecze spa, które oferuje m.in. kąpiele, masaże i zabiegi na twarz. W ramach centrum spa działa aquacenter oferujące gościom możliwość korzystania z łaźni, saun oraz ruskiej bani.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.07.2010
Aktualizacja: 15.07.2010