Hotel Ferdynand w sieci Best Western

Udostępnij artykuł

Hotel powstaje w rzeszowskiej kamienicy przy ul. Grottgera 28. Budynek ma pięć kondygnacji, z czego na parterze działają już punkty handlowo-usługowe. W ramach remontu kamienicy piwnice dostosowano pod lokale restauracyjne. W obiekcie znajdzie się między innymi 40 jedno- oraz dwuosobowych pokoi (wyposażonych w klimatyzację, telewizję satelitarną, telefony, łazienki z prysznicem), pizzeria oraz jedna sala konferencyjna. Modernizacja rozpoczęła się w lipcu 2009 roku, a prace budowlane zakończyły sie w marcu bieżącego roku. Inwestorem jest właściciel rzeszowskiego biura podróży Niza Travel, a generalnym wykonawcą – Baudziedzic Sp. z o.o. Sp.K. z Głogowa Małopolskiego. Obecnie prowadzone są akcje pre-openingowe oraz rekrutacja personelu. Ferdynand będzie dziesiątym hotelem o kategorii trzech gwiazdek w Rzeszowie.

Kolejny Best Western zostanie otwarty w czwartym kwartale 2010 roku. Będzie to trzygwiazdkowy hotel Symfonia usytuowany w Osjakowie, przy trasie krajowej nr 8, pomiędzy Warszawą a Wrocławiem. Z marką Best Western związanych jest siedem hoteli w naszym kraju zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Zakopanem, Białymstoku, Białowieży, Katowicach oraz Ożarowie Mazowieckim koło Warszawy.

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, która została założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty działające w sieci to jakość i standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Do sieci Best Western należy ponad 4 tys. hoteli w ponad 80 krajach na całym świecie przyjmujących łącznie ponad 400 tys. gości każdego dnia.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2010
Aktualizacja: 30.07.2010