Interaktywna kampania HR Louvre Hotels Group

Udostępnij artykuł

Od lipca do września, kolejno we Wrocławiu, Łodzi i Warszawie Louvre Hotels Group pokazuje przechodniom, że praca w hospitality może być przygodą życia. Za pomocą interaktywnego totemu jedna z grup hotelowych informuje o dostępnych ścieżkach kariery i zachęca do aplikowania na wybrane stanowiska.

Hotelarstwo jest bez wątpienia jedną z tych branż, które najsilniej odczuły wstrząs wywołany pandemią COVID-19. Ograniczenia w działalności obiektów na chwilę zastopowały jej dynamiczny wzrost. Zarazem te przejściowe trudności dały największym graczom ważny impuls do ewolucji w myśleniu o tym, co stanowi fundament stabilnego rozwoju w dłuższej perspektywie czasowej. Na pierwszy plan wysuwa się tu kwestia zatrudnienia. Zdolni pracownicy to najcenniejszy kapitał, zwłaszcza dla hoteli, które budują swój sukces na silnej identyfikacji z brandem.

Nawet najpiękniejszy i najnowocześniejszy budynek nie tworzy hotelu, w którym chce się być i do którego chce się wracać. Hotel to także coś niematerialnego. To relacje między zespołem a gośćmi. Interakcje z naszymi pracownikami są kluczowym elementem doświadczenia dobrego pobytu, z którym chcemy pozostawić naszych klientów. Każda z naszych marek posiada własną filozofię i wartości, a za ich kreowanie w naszych hotelach odpowiadają osobowości naszych pracowników. Dlatego stawiamy na model, w którym każdy z nich staje się ambasadorem kultury jednej z naszych marek. Odpowiada za kreowanie jej wizerunku w oczach gościa. Pracownicy są sercem całego przedsięwzięcia, bo hotelarstwo to branża tworzona przez ludzi dla ludzi – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland w Louvre Hotels Group.

Zatrzymaj się w hotelu na całe życie

Aby zachęcić nowe talenty do rozpoczęcia kariery w obiektach Golden Tulip, Campanile i Première Classe, Louvre Hotels Group zainicjowała kampanię HR-ową pod hasłem „Zatrzymaj się w hotelu na całe życie”. Jej część outdorowa obejmuje ekspozycję interaktywnego totemu. Jego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów. Zachęcić ich do przejścia za pomocą kodu QR na strony z ofertami pracy w obiektach sieci. Totem wykorzystuje obrotowe bloki z fotografiami pracowników LHG, by ukazać cztery obszary. Grupa poszukuje pracowników, symbolicznie reprezentowane przez sylwetki pracowników recepcji, także obsługi restauracji, kuchni hotelowej oraz szczebla menadżerskiego.

Interaktywny totem Louvre Hotels Group w okresie od lipca do września objedzie trzy miasta, zachęcając przechodniów, by „zakręcili się” wokół swojej kariery przy hotelu Campanile Wrocław Centrum (Wrocław, ul. Ślężna 26), na OFF Piotrkowskiej (Łódź, ul. Piotrkowska 138/140) oraz przy stołecznym multibrandowym obiekcie LHG obejmującym hotele Golden Tulip, CampanilePremière Classe wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex (Warszawa, ul. Towarowa 2). Strona rekrutacji louvrehotelsgroup.olx.pl.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 07.07.2022
Aktualizacja: 07.07.2022