InterContinental Warszawa rezygnuje z jednorazowych plastikowych przyborów toaletowych

Udostępnij artykuł

Warszawski hotel zastąpił wszystkie jednorazowe kosmetyki w małych plastikowych butelkach – szampony, żele, balsamy do ciała i odżywki, odpowiednikami wielokrotnego użytku. Działania te są częścią z inicjatywy IHG Hotels & Resorts „Journey to Tomorrow”. Obejmuje szereg aktywności mających na celu wprowadzenie pozytywnych zmian dla ludzi, społeczności i planety.

Oprócz przejścia na produkty wielokrotnego użytku, sieć pracuje nad wyeliminowaniem produktów plastikowych. Także zminimalizowaniem marnotrawienia żywności oraz przyjęciem rozwiązań cyrkularnych dla głównych artykułów hotelowych do 2030 roku. Opiera się to na obietnicy IHG z 2019 r. Wtedy jako pierwsza sieć hotelarska zobowiązała się do zastąpienia w skali globalnej jednorazowych kosmetyków łazienkowych odpowiednikami wielokrotnego użytku. Partnerem InterContinental przy tym projekcie jest Byredo.

Około 66,528 butelek szamponu, 42 912 butelek odżywki, 77,904  butelek żelu do kąpieli, 46,080 butelek balsamu do ciała i 62,600 opakowań mydła rocznie zużywa się w InterContinental Warszawa. Podjęte przez działania, zastosowania większych dozowników w łazienkach w całym hotelu znacznie zredukują te liczby.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

W InterContinental Warszawa wiemy, że zaangażowanie w ochronę środowiska jest tak samo ważne dla nas, jak i dla naszych gości. Zastąpienie jednorazowych miniaturowych opakowań większymi dozownikami z kosmetykami luksusowej marki Byredo, daje naszym gościom możliwość korzystania z produktów najwyższej jakości, a jednocześnie zmniejszy zużycie plastiku. Zaangażowanie hotelu w zrównoważony rozwój jest również bardzo ważne dla naszych pracowników. Coraz bardziej zwracają uwagę na wpływ hotelu na środowisko i oczekują od nas odpowiedzialnego działania – mówi Britta Kutz, Area General Manager.

Każdego dnia obserwujemy, jak ważne są nasze aktywności dla gości hotelowych. Ich pozytywne komentarze sprawiają, że jesteśmy bardzo szczęśliwi i dumni, że możemy być częścią działań na rzecz ochrony środowiska – dodaje Justyna Michałek, dyrektor Housekeepingu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.07.2022
Aktualizacja: 04.07.2022