Interferie stawiają na ofertę indywidualną

Udostępnij artykuł

– Przez całe wakacje proponujemy tygodniowe turnusy rodzinne nad Bałtykiem, a prawdziwą okazją cenową jest pakiet dla trzyosobowej rodziny w cenie 1680 zł za całość. Chcemy walczyć z przekonaniem, że nad polskim morzem jest drogo. Można bowiem wypocząć wygodnie i korzystać z różnych atrakcji, nie martwiąc się o domowy budżet – przekonuje Adam Milanowski, prezes zarządu Interferii. Promocyjny pakiet skierowany jest do dwójki rodziców z jednym dzieckiem albo do jednego dorosłego opiekującego się dwójką dzieci.

Oprócz tej propozycji spółka w tym roku oferuje szereg turnusów kolonijnych z programem sportowym albo artystycznym, skierowanych do młodszych i starszych dzieci. Ponieważ kolonie odbywają się w dużych ośrodkach wypoczynkowych firmy w Kołobrzegu, Dąbkach i Świeradowie-Zdroju, spółka oferuje rodzicom możliwość odwiedzania dzieci i spędzania np. weekendu razem z nimi. – Zaskoczyło nas zainteresowanie letnią kolonią windsurfingową w Dąbkach. Organizujemy trzy turnusy, a na każdy było trzykrotnie więcej chętnych niż miejsc – mówi Adam Milanowski.

Interferie to spółka, która ma ponad 15-letnią tradycję w działalności na krajowym rynku turystycznym i jest największą firmą turystyczną na Dolnym Śląsku, jedną z większych w Polsce. Jest członkiem Polskiej Izby Turystyki, Dolnośląskiej Izby Gospodarczej oraz Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. W portfolio spółki znajduje się pięć ośrodków wypoczynkowych (Dąbki, Ustronie Morskie, Głogów, Kołobrzeg, Świnoujście) oraz trzy hotele (czterogwiazdkowy w Szklarskiej Porębie, dwugwiazdkowy w Świeradowie-Zdroju i jednogwiazdkowy w Lubinie). W 2009 roku zysk netto Interferii wyniósł około 2,9 mln złotych i był ponad trzykrotnie wyższy niż ten osiągnięty w 2008 roku, a przychody ze sprzedaży kształtowały się na poziomie 43 mln złotych – to niemal o 6 mln więcej niż w porównywalnym okresie.