Jakie kroki podejmuje Amrest w czasie pandemii?

Udostępnij artykuł
Operator sieci restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King  oraz kawiarni Starbucks, od marca  dostarcza darmowe posiłki do szpitali w kilkudziesięciu miastach w Polsce, by wesprzeć personel medyczny zaangażowany w walkę z koronawirusem. Do tej pory firma przekazała medykom ponad 25 tys. posiłków. Jednocześnie spółka kontynuuje walkę z marnowaniem jedzenia, we współpracy z Bankami Żywności. Za zaangażowanie w pomoc najbardziej potrzebującym Banki Żywności wyróżniły AmRest tytułem „Partnera na każdy czas”.


18 marca firma nawiązała partnerstwo strategiczne z #WzywamyPosiłki, inicjatywą obywatelską łączącą restauracje z pracownikami służby zdrowia, którzy walczą z pandemią koronawirusa. AmRest dostarcza kubełki KFC, pizze, burgery oraz kawę i desery do 50 placówek, w tym szpitali zakaźnych m.in. w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Dostawy odbywają się w sposób bezkontaktowy. By wyrazić wdzięczność i dodać otuchy w tym wymagającym czasie, pracownicy restauracji i kawiarni dodają odręcznie pisane na opakowaniach życzenia, a także słowa uznania dla personelu medycznego.

AmRest już od trzech lat prowadzi działania mające na celu zapobieganie marnowaniu żywności, przekazując nadwyżki produktów do Banków Żywności. W dobie pandemii pomoc najbardziej potrzebującym jest jeszcze bardziej istotna. Od początku marca spółka przekazała ponad 5,5 tony jedzenia. Za pomoc i wsparcie okazane Bankom Żywności w czasie kryzysu epidemiologicznego spółka otrzymała wyróżnienie „Partnera na każdy czas”. Tytuł jest dowodem uznania za pozostawanie wrażliwym na problemy osób potrzebujących i wyciągnięcie do nich pomocnej dłoni.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dynamiczne rozprzestrzenianie się koronawirusa, w dodatku na tak ogromną skalę, postawiło nas w zupełnie nowej rzeczywistości. W związku z sytuacją epidemiologiczną angażujemy się w akcję dowożenia posiłków dla personelu kilkudziesięciu szpitali w Polsce i  jednocześnie dzielimy się nadwyżkami produkcji z najbardziej potrzebującymi. Pozytywne bodźce są nieocenione w tym trudnym i wymagającym czasie  – powiedziała Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager w AmRest.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.04.2020
Aktualizacja: 24.04.2020