„Jest tylko teraz” – nowy hymn Męskiego Grania

Udostępnij artykuł

W tym roku zespół tworzą: Bedoes, Kwiat Jabłoni i Krzysztof Zalewski. Muzycy wspólnie nagrali singiel „Jest tylko teraz”, którego premiera odbyła się 31 maja w samo południe.

Męskie Granie Orkiestra 2022

Męskie Granie, sponsorowane przez markę Żywiec, słynie z muzycznych eksperymentów i śmiałego przekraczania artystycznych granic. W tym roku trasa jeszcze bardziej otwiera się na muzyków z młodszego pokolenia oraz nowe gatunki, w tym rap. Rezultatem tych zmian jest skład tegorocznej Męskie Granie Orkiestry. Najbardziej znaną dla fanów trasy twarzą w zespole jest z pewnością ZALEWSKI. Artysta od lat związany jest z projektem i wielokrotnie był już członkiem orkiestr Męskiego Grania. To on jest jednym z autorów najpopularniejszego dotychczas singla promującego Męskie Granie, czyli „Początku” (ponad 132 mln wyświetleń na YT).

Na trasie występował już także duet KWIAT JABŁONI, choć Kasia i Jacek Sienkiewicz w składzie orkiestry debiutują. Ich obecność nie powinna jednak być niespodzianką dla bacznych obserwatorów polskiej sceny muzycznej, bo ich artystyczne dokonania cieszą się dużym uznaniem i fanów, i krytyków. Pewnym zaskoczeniem dla miłośników Męskiego Grania może być natomiast pojawienie się w składzie BEDOESA. To jednak także nie powinno dziwić. Mimo młodego wieku, albumy artysty pokryły się diamentem i wielokrotną platyną, a pełne emocji koncerty przyciągają tysiące osób w każdym wieku.

Singiel

Tegoroczne Męskie Granie promuje singiel „Jest tylko teraz”. Autorami słów do utworu są: Krzysztof Zalewski, BEDOES (Borys Przybylski) i Kasia Sienkiewicz. Muzykę skomponowali: Krzysztof Zalewski, Kasia Sienkiewicz oraz Jacek Sienkiewicz. Za produkcję, mix i mastering odpowiada SMOLIK. Hymn trasy będzie można usłyszeć na letnich koncertach w aż ośmiu miastach. 

W tym roku udowadniamy, że razem można więcej – mówi Dorota Nowakowska, Manager Marki Żywiec. – Stąd pomysł na orkiestrę, która połączyła z pozoru niepasujących do siebie artystów. Każdy z nich wniósł jednak do projektu swoją wyjątkową energię, która zaowocowała powstaniem świetnego singla. Mamy nadzieję, że tego lata pod sceną będą go śpiewały tysiące fanów trasy – dodaje Nowakowska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.06.2022
Aktualizacja: 10.06.2022