Joanna Olszewska awansowała w Accor

Udostępnij artykuł

Joanna Olszewska zajmie stanowisko Business Development Managera. Jej rolą będzie podtrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami grupy w Polsce.

Joanna Olszewska na swoim koncie posiada ponad 12 lat doświadczenia w hotelarstwie. Zaczynała jako recepcjonistka w hotelu Novotel Szczecin Centrum. Następnie, już w Warszawie, pełniła stanowiska w dziale rezerwacji jak również w kolejnych latach w dziale konferencji i bankietów. Dzięki nowym wyzwaniom zdobyła dodatkowe umiejętności, które umożliwiły jej dalszy rozwój. Kolejnym etapem w karierze Joanny był czterogwiazdkowy Hilton Warsaw City, gdzie pracowała jako Group, Convention & Events Sales Executive. Po dwóch latach wróciła do sieci Accor. Została regionalnym kierownikiem sprzedaży. Następnie zasiliła szeregi zespołu sprzedaży centralnej jako kierownik ds. klientów kluczowych.

W swojej pracy najbardziej cenię kontakt z ludźmi i energię, jaką dają spotkania z nimi. To jest niesamowicie kluczowe w hotelarstwie. W trakcie swojej kariery miałam szansę pracować w różnych środowiskach oraz poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży. Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu dziś, jako Business Development Manager w Accor wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami oraz jak z powodzeniem utrzymać długofalowe relacje w biznesie podkreśla Joanna Olszewska, Business Development Manager w Accor

Joanna Olszewska na stanowisku Business Development Managera w B2B Acquisition Team będzie odpowiadać za kontakty i relację z klientami korporacyjnymi oraz biznesowymi Accor z całej Polski.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 13.07.2022
Aktualizacja: 13.07.2022