
Ciekawe, nowoczesne pomysły inspirowane sztuką uliczną, to tylko kilka z wielu pomysłów marki kawowej związane z obchodami jej 160 urodzin. Konkurs Street Art pomiędzy utalentowanymi artystami z całego świata inspirowany Wiedeńską Kulturą Kawiarnianą to nasz numer 1. Światowa fala zmagań sztuki ulicznej im. Julius Meinl już się rozpoczęła!
Niezwykle utalentowani artyści zostali poproszeni o zabawę tematem wiedeńskich kawiarni i wyrażenie go – we własnym, niepowtarzalnym stylu Street Art. Od nich zależało, czy przedstawią temat w przeszłości, w teraźniejszości lub w przyszłości za 10 lub 20 lat.
Następnie wszystkie dzieła sztuki zostały namalowane jako uliczne murale na ogrodzeniu głównej siedziby firmy w Wiedniu.
Każdy mural został sfotografowany i umieszczony na stronie internetowej, aby publiczność mogła na niego głosować. To właśnie Ty, osoba kochająca kawę, zdecydujesz, kto zostanie zwycięzcą:
GŁOSUJ NA NAJLEPSZĄ TWOIM ZDANIEM PRACĘ!
POLSKĘ REPREZENTUJE JAKUB BRODZIK
Kliknij, aby zagłosować
juliusmeinl.com/pl/street-art#glosowanie

Zobaczcie, jak najinteligentniejszy bezkręgowiec ośmiornica delektuje się kawą!
Kilka prac Kuby można zobaczyć również tutaj: www.instagram.com/santiagosein/
Jakub Brodzik ma 25 lat i studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale Grafiki. Kiedy nie jest zajęty byciem studentem, zajmuje się tworzeniem jako muralista i grafik w Polsce i na świecie. Jego techniką z wyboru jest litografia. Jego wolny czas wypełnia animacja i zamiłowanie do malarstwa. Powiedzmy, że konkursy i wyzwania malarskie to jego dyscyplina. Według Jakuba, do konkursu sztuki ulicznej im. Julius Meinl potrzebował niewiele więcej inspiracji niż zajęło mu wypicie jednego espresso, które towarzyszy mu podczas codziennej pracy w swoim rzemiośle.
Tekst powstał we współpracy z Julius Meinl.


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.