Julius Meinl sadzi drzewa w imieniu swoich Klientów w Międzynarodowy Dzień Kawy

Udostępnij artykuł
  • Julius Meinl uruchamia inicjatywę charytatywną, aby w segmencie HoReCa zrównoważyć emisje dwutlenku węgla
  • W imieniu każdego Klienta Julius Meinl, który serwuje kawę pozyskiwaną w sposób odpowiedzialny z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, zostanie posadzone drzewo
  • Ponad 18 000 drzew zostanie zasadzonych w Tanzanii w ramach wyjątkowego partnerstwa marki z Instytutem Jane Goodall
  • Julius Meinl zaprasza również konsumentów do wzięcia udziału i wsparcia akcji 

1 Październik

Małe, ale znaczące kroki zbliżą branżę HoReCa do celów zrównoważonego rozwoju, według wiedeńskiej marki kawy Julius Meinl . Właśnie dlatego w Międzynarodowy Dzień Kawy 1 października, palarnia kawy obiecuje zasadzić drzewa w imieniu każdego Klienta serwującego certyfikowaną kawę pozyskiwaną w sposób odpowiedzialny.

W czasach, gdy konsumenci są bardziej świadomi wpływu organizacji na środowisko, Julius Meinl wierzy, że może wspierać swoich partnerów w ich indywidualnych podróżach do zrównoważonego rozwoju za pomocą prostych, ale znaczących inicjatyw, które zmieniają świat. We współpracy z organizacją środowiskową Jane Goodall Institute (JGI), Julius Meinl, drugi rok z rzędu, sadzi drzewa w Tanzanii w imieniu każdego uczestniczącego lokalu biorącego udział w akcji.

Julius Meinl podczas projektu zasadzi ponad 18 000 sadzonek – przy czym każde z tych drzew pochłonie 60 kg węgla w ciągu następnej dekady. Ten stosunkowo niewielki dzisiejszy gest ma potencjał, by zrobić niesamowitą różnicę w przyszłości.

Christina Meinl, dyrektor zarządzający Julius Meinl powiedziała: Rozumiemy i doceniamy, że segment HoReCa ma wiele zrównoważonych inicjatyw, ale znalezienie czasu lub zasobów na wprowadzenie znaczących zmian w ich działalności może być czasem trudne.

Dlatego ważne jest, aby nasi cenni partnerzy i przyjaciele wiedzieli, że w pełni ich wspieramy, jeśli chodzi o ich program zrównoważonego rozwoju. Pomóżmy im więc skupić się na serwowaniu doskonałej chwili przy kawie i doskonałej obsłudze swoich gości, jednocześnie oddając się środowisku naturalnemu i pozwalając gościom odgrywać w nim aktywną rolę. Jest to zgodne z naszym mottem: „Ciesz się chwilą, my zajmiemy się resztą”.

Dla Julius Meinl Międzynarodowy Dzień Kawy jest tylko częścią większych planów, aby nie tylko stworzyć pyszne, niezapomniane chwile przy kawie, ale także chronić planetę i działać odpowiedzialnie dla przyszłych pokoleń. Zgodnie z filozofią marki, małe chwile, które powodują duże różnice, Julius Meinl nieustannie rozwija swoje praktyki biznesowe oparte na odpowiedzialności społecznej i działaniach na rzecz klimatu.

Firma poczyniła znaczne postępy w ostatnich latach w ramach naszego zobowiązania do odpowiedzialnego działania na rzecz przyszłych pokoleń – ta ambicja dotyczy wszystkich, począwszy od naszych rolników po naszych partnerów – wyjaśnia Christina Meinl, członek rodziny Meinl w piątym pokoleniu. Opracowaliśmy wytyczne dotyczące zrównoważonych zakupów kawy zielonej, zwiększyliśmy nasze portfolio produktów detalicznych i HoReCa z odpowiedzialnie pozyskiwanych źródeł, a 100% naszych kapsułek z portfolio nadaje się do kompostowania w gospodarstwie domowym.

Kawy Julius Meinl są odpowiedzialnie pozyskiwane i składają się na kilka mieszanek spełniających międzynarodowe standardy zrównoważonego rozwoju, ustanowione na przykład przez Fairtrade lub własny program Columbian Heritage Project. Wszystkie certyfikaty gwarantują, że kawy były uprawiane i zbierane w sposób odpowiedzialny. 

Oprócz bycia milszym dla planety, Julius Meinl nadal zachęca ludzi do bycia milszymi dla siebie nawzajem. Kontynuując kampanię „Say Thank You” na początku tego roku, marka wykorzysta również Międzynarodowy Dzień Kawy, aby wprowadzić promocję skierowaną bezpośrednio do konsumentów, w ramach której miłośnicy kawy, którzy kupią i napiją się filiżanki kawy Julius Meinl 1 października w lokalu biorącym udział w akcji otrzymają voucher na kolejną kawę gratis.  .

Więcej informacji na: https://juliusmeinl.com/pl/world-coffee-day-2022

Artykuł powstał we współpracy z firmą Julius Meinl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 30.09.2022
Aktualizacja: 30.09.2022