KFC Poke Bowl – nowość w menu

Wraz z wiosną, do sieci restauracji, w ślad za światowymi trendami kulinarnymi, zawitała nowość, którą docenią nawet najbardziej wybredni smakosze. To posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby. W restauracjach tej marki rybę zastąpił kurczak w sekretnej panierce Colonela Sandersa. KFC Poke Bowl znajduje się w ekologicznej, papierowej misce.

Poké Bowl to nowość w restauracjach szybkiej obsługi, która jest dostępna w różnych zestawieniach smakowych. Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl. Są to California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą.

Wybór wariantu to jednak dopiero początek kulinarnej przygody. KFC Poké Bowl to propozycja dla tych, którzy chcą sami decydować, na jakie dodatki mają akurat tego dnia największą ochotę. Kolejnym krokiem jest bowiem wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa porcja sałaty. Ostatnim elementem jest natomiast decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem gościa.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”. Obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC. Dynamiczny film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCANN Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.