KFC Poke Bowl – nowość w menu

Udostępnij artykuł
Wraz z wiosną, do sieci restauracji, w ślad za światowymi trendami kulinarnymi, zawitała nowość, którą docenią nawet najbardziej wybredni smakosze. To posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby. W restauracjach tej marki rybę zastąpił kurczak w sekretnej panierce Colonela Sandersa. KFC Poke Bowl znajduje się w ekologicznej, papierowej misce.

Poké Bowl to nowość w restauracjach szybkiej obsługi, która jest dostępna w różnych zestawieniach smakowych. Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl. Są to California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą.

OŚWIADCZENIE ZARZĄDU BROG B2B WOBEC PRZEJAWÓW KSENOFOBII I NARUSZEŃ ZASAD ETYKI W PRZESTRZENI MEDIALNEJ
>> kliknij aby się zapoznać <<

Wybór wariantu to jednak dopiero początek kulinarnej przygody. KFC Poké Bowl to propozycja dla tych, którzy chcą sami decydować, na jakie dodatki mają akurat tego dnia największą ochotę. Kolejnym krokiem jest bowiem wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa porcja sałaty. Ostatnim elementem jest natomiast decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem gościa.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”. Obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC. Dynamiczny film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCANN Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.04.2021
Aktualizacja: 01.07.2021