KFC proponowało podarowanie bukietu ze…stripsów

Marka po raz kolejny wykorzystała okazję do świętowania – tym razem celebrując Dzień Kobiet. KFC podzieliło się ideą ze swoimi fanami, zamieszczając w kanałach społecznościowych instrukcję, jak krok po kroku przygotować oryginalny podarunek. Panowie mogli wykazać się swoimi zdolnościami manualnymi, tworząc samodzielnie takie dzieło.

KFC stworzyło na Dzień Kobiet zaskakującą aktywację. Marka przygotowała instrukcję zbudowania bukietu ze specjału restauracji: stripsów. Wystarczyło tylko kilka podstawowych składników by wyczarować bukiet z kawałków kurczaka w panierce: kubełek 11/11 (11 stripsów do bukietu i 11 hot wingsów do przekąszenia podczas pracy), długie patyczki do szaszłyków, wstążka w ulubionym kolorze i papier do pakowania kwiatów.

Na temat tegorocznej aktywacji na Dzień Kobiet wypowiedział się KFC Buzz & Appreciation Manager
w AmRest, Szymon Dyjach:

KFC, świętując Dzień Kobiet, chciało w tym roku już po raz kolejny zaskoczyć swoich fanów. Chcieliśmy zderzyć tradycyjne podejście do obchodzenia tego  święta, z tym co najbliższe sercu marki. W ten sposób powstał pomysł by połączyć to co oczywiste – kwiatowy bukiet – z tym co najbardziej charakterystyczne dla naszej sieci – kurczak w chrupiącej panierce, tworząc podarunek wyjątkowy: BUKIET ZE STRIPSÓW. A co w pomyśle najlepsze? Każdy może podjąć się wyzwania i zbudować swój własny bukiet, ale przede wszystkim nie musi martwić się, że coś nie wyjdzie, bo w końcu nie ważne jak wygląda, ważne jak smakuje – a o to zadbaliśmy już my. Rozwiązanie jest na tyle unikalne, że można wykorzystać je nie tylko 8 marca, ale też na wiele innych okazji.

Sobotni post na fanpage’u KFC na Facebooku: Idealny prezent na Dzień Kobiet? Kwiaty Fajnie Chrupiące!🍗 Tylko jak to przygotować? Sprawdźcie nasz tutorial i dajcie znać od kogo chcielibyście dostać taki Bucket Bukiet” w ciągu zaledwie dwóch dni dotarł do niemal 1 mln użytkowników! Udostępniono go prawie 200 razy, zareagowało na niego ponad 2,9 tys. użytkowników, a blisko 3 tys. zostawiło komentarze. Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.