KFC z limitowaną kolekcją bluz. Z jakiej okazji?

Udostępnij artykuł
To kolejna marka, która w niekonwencjonalny sposób postanowiła świętować 15 lutego czyli Dzień Singla. Brand pamiętał o osobach, których status związku to wolny, celebrujących swoją niezależność i właśnie dla nich przygotowało w ubiegłą sobotę  specjalną aktywację – konkurs z nagrodami w postaci bluz z oryginalnymi hasłami, bardzo w stylu KFC. Wystarczyło wejść na Instagramowe i Facebookowe Stories marki, na których czekał do wypełnienia quiz z pytaniami dotyczącymi kulinarnych upodobań.

Wolicie kubełek pełny przepysznych kąsków kurczaka czy raczej burgera z serem halloumi? Do KFC wpadacie zawsze z przyjaciółmi czy – tak jak Joey z „Przyjaciół” – nie dzielicie się jedzeniem z nikim? Marka chciała zbadać, jak kompatybilni goście są ze swoimi współgraczami, co ich najbardziej różni, a co łączy i czy przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągają. W tym celu, po porównaniu wszystkich nadesłanych odpowiedzi, sprawdzano czy wyjście do jednej z naszych restauracji i podzielenie się chrupiącymi kurczakami może złączyć dwie kontrastujące dusze.

Za serią pytań zamkniętych, na końcu znajdowało się jeszcze jedno, najważniejsze zadanie: trzeba było opisać swojego wymarzonego partnera do kurczaka. Czemu najważniejsze? Otóż właśnie najciekawszy, najbardziej kreatywny opis przeważał w decyzji, komu najbardziej należy się jedna z wyjątkowych, 50 limitowanych bluz KFC. Odzew był naprawdę spory: ponad 30 tys. wyświetleń Stories na FB, aż 16 tys. na Instagramie i około 1500 zgłoszeń do konkursu.

Napis na jednej z bluz głosi, że status pozostaje spanierowany, kolejna oznajmi światu o FAWO(F)RYTCE, natomiast inna poinformuje wszem i wobec, że tak właściwie to jesteście NO LONGER ALONE!

Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.02.2020
Aktualizacja: 19.02.2020