Kolejna śródziemnomorska restauracja w Warszawie

Udostępnij artykuł

Miejsce jest reklamowane przez właścicieli jako idealne na romantyczną kolację lub przyjacielskie spotkania przy winie. Wystrój jest nowoczesny – sala z fototapetą w tle, skórzanymi krzesłami i zielonymi dodatkami nawiązującymi do nazwy.

W jadłospisie gości: dziesięć przystawek, sześć sałatek, po osiem dań głównych i potraw z ryb i owoców morza, kilka rodzajów makaronów oraz osobne lunch-menu (codziennie inne). Wśród dań znajdują się m.in.: zupa z ryb morskich za 20 zł, czarne spaghettini z krewetkami (32 zł), sernik "The Mint" (15 zł).

Restauracja specjalizuje się w daniach na wynos (zamówienia można składać przez internet), cateringu oraz organizacji niewielkich imprez okolicznościowych. W lokalu działa klimatyzacja oraz Wi-Fi. Istnieje możliwość zapłaty kartą.

Zeszłoroczne badania GfK Polonia pokazują, że lokale serwujące dania kuchni włoskiej to około 10 proc. polskiego rynku restauracji (podczas gdyż liderami są placówki podające tradycyjne polskie potrawy – ponad 50 proc.). Znawcy rynku twierdzą, że na polskim rynku jest jeszcze dużo wolnej przestrzeni dla restauracji serwujących dania kuchni śródziemnomorskiej. Przypomnijmy, że portal Sybil.pl szacuje, że restauracje kuchni śródziemnomorskiej są najczęściej poszukiwanymi lokalami gastronomicznymi przez użytkowników tego serwisu.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2010
Aktualizacja: 30.07.2010