Kolejne marki dołączają do akcji #ŚrodyNaZamówienie

W ogólnopolską inicjatywę zaangażowały się zarówno duże sieci, m.in. 7 Street – Bar & Grill, Burger King, Charlie Food & Friends, Costa Coffee, KFC, MAX Premium Burgers, McDonald’s, Meet & Fit – Slow Food, Pizza Hut, Salad Story, Starbucks, Woody’s – Premium Burgers, Wrap Me, jak i lokalne restauracje min: OHY-AHY z Zielonej Góry czy Bistro Podwale z Sandomierza. Celem kampanii jest wsparcie biznesów gastronomicznych poprzez zachęcenie jak największej liczby klientów do zamawiania posiłków w restauracjach za pośrednictwem dostępnych obecnie kanałów sprzedaży: na wynos, w dostawie oraz drive thru. Akcja pod patronatem Związku Pracodawców HoReCa wystartowała 22 kwietnia.

W tej wyjątkowej sytuacji, w jakiej znalazła się branża restauracyjna potrzebne jest zarówno wsparcie instytucjonalne jak i ze strony klientów. Zamawiając na wynos czy w dostawie pomagamy przetrwać lokalom gastronomicznym, tym samym chroniąc miejsca pracy i gospodarkę. Dlatego cieszy nas informacja, że tak wiele biznesów restauracyjnych wspiera i promuje inicjatywę #środynazamówienie #smacznewsparcie – zakomunikował Zarząd ZP HoReCa.

Środy na zamówienie #smacznewsparcie to inicjatywa otwarta, w której wziąć mogą udział wszyscy restauratorzy, ale nie tylko. Organizatorzy zachęcają Polaków do wspierania akcji przede wszystkim poprzez zamawianie dań z ulubionych restauracji. Akcję można promować również poprzez publikację materiałów dostępnych na stronie HoReCa na swoich profilach społecznościowych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.