Kolejny najemca gastronomiczny Galerii Słonecznej

Udostępnij artykuł

Wśród pozostałych najemców gastronomicznych są takie marki, jak:  restauracja Cleopatra, KFC, lodziarnia Lodomania, restauracja Teatralna, Salad Story, Samira Kebab oraz Nasz Naleśnik.

Galeria zostanie otwarta wiosną 2011 r. i zaoferuje 42 tys. mkw. powierzchni, na której znajdzie się ponad 170 sklepów i punktów usługowych. Będzie to pierwszy obiekt handlowo-rozrywkowy w Radomiu. Budowę centrum rozpoczęto w lipcu 2009 r.

Budowa galerii przebiega zgodnie z harmonogramem. Niedawno rozpoczęły się prace wykończeniowe wnętrza, a wstępna aranżacja części sklepów będzie możliwa już w październiku, kiedy pierwsze lokale zostaną przekazane najemcom.

Inwestorem Galerii Słonecznej jest AIG/Lincoln Polska, międzynarodowy deweloper działający w sektorze nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, a wyłącznym agentem przy komercjalizacji centrum jest Cushman & Wakefield, międzynarodowa firma świadcząca usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych.

Jak wynika z zeszłorocznego badania Nowości Gastronomicznych, około 9 proc. najemców największych centrów handlowych w Polsce to najemcy gastronomiczni. 52 proc. najemców gastronomicznych to znane ogólnopolskie sieci, a 48 proc. to lokalni przedsiębiorcy. Do najliczniej reprezentowanych marek należą: Sphinx, McDonlad’s, KFC i Grycan.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.08.2010
Aktualizacja: 06.08.2010