Kongres Szefów Kuchni już w październiku

Udostępnij artykuł
To prestiżowe i największe w Polsce doroczne spotkanie szefów kuchni. Tegoroczna edycja odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 9 października. Organizatorzy przewidują udział nawet 2 tys. szefów z całej Polski. Udział w wydarzeniu dla nich oraz ich zastępców jest bezpłatny. Rejestracja udziału jest obowiązkowa.

W programie przewidziano poruszenie następujących tematów:

  • O tym, czym jest “instagrammability”, dlaczego warto i w jaki sposób odnaleźć zdrowy rozsądek w podążaniu za trendami w gastronomii oraz wyznaczyć granice pomiędzy polubionym postem, a realnym zadowoleniem gości.
  • Jak utrzymać pracownika na konkurencyjnym rynku pracy?
  • Czy menu ma być elaboratem czy “pigułką wiedzy”. Czy menu powinno zawierać alergenowe info? Czy zaczynamy od najtańszej czy najdroższej pozycji menu? Czy menu powinno zawierać info o innych usługach, a może o serwisie?
  • Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji?

Przewidziano też debatę związaną z rozwojem polskiej gastronomii poprzez pomoc i naukę młodszego pokolenia oraz debatę i prelekcję, o tym jak uniknąć i walczyć z wypaleniem zawodowym w zawodzie szefa kuchni.

– Celem Kongresu jest przede wszystkim edukacja oraz wymiana poglądów pomiędzy szefami, a także budowanie prestiżu zawodu szefa kuchni oraz solidarności zawodowej. Bardzo istotnym jego elementem jest oczywiście możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z dostawcami i zapoznania się z ofertą. Zależy nam jednak na tym, by Kongres zachował swój zamknięty profesjonalny charakter. Zdajemy sobie sprawę, że nie w każdej restauracji mogą być serwowane homary, jednak chcielibyśmy, żeby jadąc na Kongres, szefowie wiedzieli, że to miejsce, gdzie będą mogli porozmawiać z dostawcami jakościowych produktów. Dlatego zdecydowaliśmy się na ograniczenie dostępnej dla dostawców powierzchni i ich selekcję, a równocześnie dalszą inwestycję w część edukacyjną przedsięwzięcia – mówi Agnieszka Huszczyńska, prezes Evential, organizatora Kongresu.

Rozwój wydarzenia i platformy edukacyjnej  możliwy jest dzięki  Partnerom Kongresu, a przede wszystkim Partnerom Strategicznym, tj. Hendi, Grafen i Fine Dine.

Tegoroczny kongres bogaty będzie nie tylko w wystąpienia merytoryczne, ale będzie także okazją do zabawy i wygrania atrakcyjnych nagród. Wydarzenie, jak zawsze, jest też okazją do spotkania z kolegami, często pracującymi w innych miejscowościach i niewidzianymi od dawna.

Panel rejestracyjny Kongresu Szefów Kuchni można znaleźć TUTAJ.

Oficjalna strona kongresu
www.kongresszefowkuchni.pl
Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.08.2018
Aktualizacja: 29.08.2018